Jag bestamde mig for att jag behovde ett glas vin (Orgasmic!

fran "Naked Winery") efter en arbetsam dag. suck. Jag lyckades bli osams med Maken's basta van nar jag forklarade att JAG visste hur MIN hundbur (MIM) till bilen skulle skruvas ihop och vi skulle INTE banda ut nagra metall "clips".
Lustigt hur svart det ar ibland nar kvinnor satter ner foten for "manly men".
Den har ar byggarbetare med ett latt komplex for bristande skolgang. Han ar jatte smart och har ett mycket logiskt tankande och loser det mesta ... nar han inte forsoker imponera och havdar att han VET.
Jag hittade felet i tankekedjan sa fort han gick (skit sur) och halade in Maken (han som av erfarenhet lyssnar da han vet att jag ar en detalj person med super OCD

) att hjalpa mig med buren i stallet. Medan vi skruvade muttrade jag att jag skulle, "saga till Dennis att det var Maken som hittat felet (som innebar att jag hade ratt hela tiden) for att det var enklare om Maken gjorde ratt".
Maken var tyst en lang stund Innan har forsiktigt sa, "Du gor precis som du vill, men ar du SAKER pa att det ar vad du vill?"

Och nej ... det var ju inte det jag ville. Han vet sa bra Maken.
Nu ar buren pa plats. Bilen stadad och allt aterinsatt dar det "bor". Den lilla hunden som egentligen ar storst (Malle, nastan ett ar) har under tiden vi jobbade med buren kommit in i sovrummet dar han inte skuller vara och tuggat lite randomly pa en BH, ett par av mina strumpor och i brist pa underbyxor

(gissar jag) lite randomly pa ett par nya jeans som jag anvant EN gang.
Tva glas. Jag behover tva glas i kvall. Det ar supergott vin och jag mar redan battre av att ha fatt osa ur mig har.