Vad gör du nu då? Del LVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åkt hem tidigare från jobbet, alldeles för deg i hjärnan för att kunna jobba. Hela huvudet fyllt med snor!
Tillbringar istället dagen under en filt med surfplattan som enda sällskap. Ska knata till apoteket och köpa hostmedicin sen tror jag. Om jag orkar.

Krya ! :heart

Svärmor har fått konstaterat att det var en hjärnblödning och blir kvar på sjukhuset några dagar till. Det betyder att jag firar nationaldagen i bilen och på USÖ.

Inte kul men låter ju bra ändå efter omständigheterna? Hoppas hon snart mår bättre :heart

Vilken tråkigt liv ni måste ha som måste ta allt så överseriöst hela tiden. Lär er ha lite kul, livet blir mycket roligare då. :D
@athena_arabians berättade att hon fått nazistisk propaganda hem till sig. Vad är roligt med det?

Det här inlägget du skrev nu till oss är för övrigt bedrövligt otrevligt. Man har inte ett tråkigt liv bara för att man reagerar när nån är otrevlig.

Helt otroligt att du är så oförskämd mot medbukefalister. Särskilt som jag alltid säger ifrån när nån är dum mot dig.

@athena_arabians berättade att hon fått nazistisk propaganda hem till sig. Vad är roligt med det?

Det här inlägget du skrev nu till oss är för övrigt bedrövligt otrevligt. Man har inte ett tråkigt liv bara för att man reagerar när nån är otrevlig.

Helt otroligt att du är så oförskämd mot medbukefalister. Särskilt som jag alltid säger ifrån när nån är dum mot dig.
Känns som någon behöver den här:
Cyrgs8CXEAADsbG.jpg

Här blåste mitt vita "tävlings"schabraak ner från torkvindan med klädnypor och allt :p jäkla blåst:cautious:. Ska rasta snabeldraken, sen tänkte jag ta en promenad till innan jag sätter fart med middagen :).

@athena_arabians jag lämnade en fin liten bunt med smr-brochyrer till smr och sa att jag inte var intresserad av deras skit för att jag har en hjärna att tänka med OCH att de antagligen inte gillar mig ändå mtp att de troligen klassar mig som rasförrädare och landsförrädare iom mina åsikter. De blev väldigt paffa och efter det har jag sluppit deras skit.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
278
Senast: Tilly_85
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
585
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 312
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 46 47 48
Svar
955
· Visningar
36 185

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka