Svärmor har fått konstaterat att det var en hjärnblödning och blir kvar på sjukhuset några dagar till. Det betyder att jag firar nationaldagen i bilen och på USÖ.
Men oj, hjärnblödning
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Svärmor har fått konstaterat att det var en hjärnblödning och blir kvar på sjukhuset några dagar till. Det betyder att jag firar nationaldagen i bilen och på USÖ.
Tack!Men oj, hjärnblödning. Hoppas verkligen det går så bra det kan göra! Styrkekramar!
Åkt hem tidigare från jobbet, alldeles för deg i hjärnan för att kunna jobba. Hela huvudet fyllt med snor!
Tillbringar istället dagen under en filt med surfplattan som enda sällskap. Ska knata till apoteket och köpa hostmedicin sen tror jag. Om jag orkar.
Vet du vad, ditt raljerande och skrattande åt någon som försöker förklara nåt för dig är faktiskt väldigt oförskämt.
Vilken tråkigt liv ni måste ha som måste ta allt så överseriöst hela tiden. Lär er ha lite kul, livet blir mycket roligare då.Ska jag vara övertydlig? "Dini ditt svar till mig". För att undvika feltolkningar då.
Tack!
Det verkar ändå helt ok. Hon kan prata och så lite försvagad i ena sidan.
@athena_arabians berättade att hon fått nazistisk propaganda hem till sig. Vad är roligt med det?Vilken tråkigt liv ni måste ha som måste ta allt så överseriöst hela tiden. Lär er ha lite kul, livet blir mycket roligare då.![]()
Känns som någon behöver den här:@athena_arabians berättade att hon fått nazistisk propaganda hem till sig. Vad är roligt med det?
Det här inlägget du skrev nu till oss är för övrigt bedrövligt otrevligt. Man har inte ett tråkigt liv bara för att man reagerar när nån är otrevlig.
Helt otroligt att du är så oförskämd mot medbukefalister. Särskilt som jag alltid säger ifrån när nån är dum mot dig.
Känns som någon behöver den här:
![]()
Tack!
Det verkar ändå helt ok. Hon kan prata och så lite försvagad i ena sidan.
Inte tråkigt alls när vi kan roa oss genom att läsa dina inlägg.Vilken tråkigt liv ni måste ha som måste ta allt så överseriöst hela tiden. Lär er ha lite kul, livet blir mycket roligare då.![]()
Känns som någon behöver den här:
![]()
Vilken tråkigt liv ni måste ha som måste ta allt så överseriöst hela tiden. Lär er ha lite kul, livet blir mycket roligare då.![]()
Jag tänkte att vi snart ska gå upp till hotellrummet. Barnet är inte överens.
Tack vi hoppas på det bästa!Men fy dåJag hoppas den inte var alltför allvarlig och att det är goda utsikter för rehabilitering
![]()