Vad gör du nu då? Del LVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har rensat bihålorna genom att ligga i badkaret tills jag ser ut som ett russin och gråta till ett greys maraton på 4 avsnitt :up:
Nu ska jag försöka att se något så när normal ut och ta mig till affären för att handla innan stallet. :p

Olika sallader? Grillat är favoriter här om sommaren :D Dock äter inte sambon sallad så han får annat...:p
Vi får inte grilla för hyresvärden :mad: Tänkte att jag skulle göra matlådor att ha i frysen, så man sliper laga mat på vardagarna. Går ju så mycket mer mat nu när man är sambo :meh: Han är bra på mycket, men komma på vad vi ska äta är han värdelös på :meh:

Vi får inte grilla för hyresvärden :mad: Tänkte att jag skulle göra matlådor att ha i frysen, så man sliper laga mat på vardagarna. Går ju så mycket mer mat nu när man är sambo :meh: Han är bra på mycket, men komma på vad vi ska äta är han värdelös på :meh:
Varför får ni inte grilla??

Städat badrum, toalett, vardagsrum och hall. Resten får anstå till imorgon. Nu vill jag ta en dusch!

Dottern har haft en toppendag med mormor, hon kom hem med ännu mera bling och kläder och en grön klänning helt täckt med paljetter. Dottern älskar allt sånt så hon var överlycklig. I hennes fall ligger det genetiskt, jag går typ alltid klädd i svart mjukis :rofl:

Varit ute på en alldeles underbar ridtur med grannen. Vi har både arbetsgalopperat och busgalopperat och idag var till och med Aramis med på noterna :D

Här kommer en bild på min lilla Julius :)

18950952_10155444379909066_872812940576010945_n.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
278
Senast: Tilly_85
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
585
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 312
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 46 47 48
Svar
955
· Visningar
36 240

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka