Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dags att skriva inköpslista. Men vad sak man äta i veckan?
Och vilken av bokstäverna släpade runt på digHar varit på Apoteket, Turken, Ica, Willys och Lager 157.
Nu lite slösurfing innan det är dags för dumburken.
I morgon är jag ledig!![]()
Skäms på dig kvinnaJag har installerat bevattning i växthuset. Bra att jag hade hjälp av @Tranan som är smartare än jag och dessutom hade den goda smaken att fråga om han fick "mansplaina" innan han kom med en bättre idé.
Jag har inga problem med det!Skäms på dig kvinnadu kan ju inte sitta o erkänna offentligt att en man är smartare
![]()
Äsch. @Tranan är undantaget som bekräftar regeln.Skäms på dig kvinnadu kan ju inte sitta o erkänna offentligt att en man är smartare
![]()
Vi får inte grilla för hyresvärdenOlika sallader? Grillat är favoriter här om sommarenDock äter inte sambon sallad så han får annat...
![]()
Varför får ni inte grilla??Vi får inte grilla för hyresvärdenTänkte att jag skulle göra matlådor att ha i frysen, så man sliper laga mat på vardagarna. Går ju så mycket mer mat nu när man är sambo
Han är bra på mycket, men komma på vad vi ska äta är han värdelös på
![]()
Bor i lägenhet, så måste tänka på granarnaVarför får ni inte grilla??
Grilla under 'den där' franska balkongen nästa gång jag är där så får ni sällskap.Bor i lägenhet, så måste tänka på granarna![]()