Vad gör du nu då? Del LVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
@athena_arabians jag lämnade en fin liten bunt med smr-brochyrer till smr och sa att jag inte var intresserad av deras skit för att jag har en hjärna att tänka med OCH att de antagligen inte gillar mig ändå mtp att de troligen klassar mig som rasförrädare och landsförrädare iom mina åsikter. De blev väldigt paffa och efter det har jag sluppit deras skit.

Enda problemet med det är att jag inte vet vem som sprider dyngan här. Jag är garanterat också landsförrädare och rasförrädare (:yuck:) :meh:

@athena_arabians Du får lurpassa vid brevlådan och dyka på dem nästa gång de kommer med sitt trams.

Min mamma skrämde bort Jehovas vittnen så de aldrig kommit tillbaka. Hon såg dem komma på vägen och ropade "Gud bor inte här!" när de började gå mot vår dörr. De vände illa kvickt!

Just nu försöker jag sälja en moped. Går sådär.

@athena_arabians Du får lurpassa vid brevlådan och dyka på dem nästa gång de kommer med sitt trams.

Min mamma skrämde bort Jehovas vittnen så de aldrig kommit tillbaka. Hon såg dem komma på vägen och ropade "Gud bor inte här!" när de började gå mot vår dörr. De vände illa kvickt!

Just nu försöker jag sälja en moped. Går sådär.

Jag är frestad men det är lite långt till brevlådan så det är svårt att hinna på dem.

Jehovas har blivit aktivare här de senaste åren :meh: Jag ska testa med den nästa gång :up: Jag kanske ska ha min SOA-hoodie på mig när jag öppnar också? Den har ju lite fräckt tryck med liemannen :D

Jag är frestad men det är lite långt till brevlådan så det är svårt att hinna på dem.

Jehovas har blivit aktivare här de senaste åren :meh: Jag ska testa med den nästa gång :up: Jag kanske ska ha min SOA-hoodie på mig när jag öppnar också? Den har ju lite fräckt tryck med liemannen :D

Testa! Det har onekligen satt min mamma på svartlistan för hembesök.

Jävla adsl uppkoppling. Den har börjat krångla som fasiken senaste månaden eller två och tappar konstant kommunikation med stationen. Eftersom jag jobbar en del hemifrån är en stabil uppkoppling a och o för mig. Jag blir tokig. Jaja, då har jag tid att sitta och hänga på buke, när det nu fungerar. :meh:

Har varit på Apoteket, Turken, Ica, Willys och Lager 157.
Nu lite slösurfing innan det är dags för dumburken.
I morgon är jag ledig!:banana:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
278
Senast: Tilly_85
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
585
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 312
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 46 47 48
Svar
955
· Visningar
36 240

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka