Vad gör vi nu då? Del XCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fölet är numera faktiskt kompis även med mig. (Kanske för att Mathilde är borta så länge och någon tvåbening måste man ju umgås med :rofl: )

IMG_20180623_194130.jpg
 
Vad mycket skoj man kan ha med ett DNA-test för några hundralappar :D ! Har laddat upp min data till GEDmatch och där finns bland annat ett test som heter "Predict eye color" som visar vad för ögonfärg och dylikt man bör ha, baserat på sitt DNA. För mig blev det på pricken rätt, till och med den grå ringen runt iris som mina ögon har fanns med :eek::) !
 
Nu har vi landat hemma igen, vi har fått ok från mamma att röja den andra halvan av förrådet vilket får bli om ytterligare en vecka, släpkärra och caddy borde räcka med två körningen, mesta dels ska det struktureras upp! :D Men en stor hemmabyggd svarv ska äntligen få åka tippen, tillsammans med toalettstol, handfat och råttätet isolering. :up: Det tråkiga är att vi aldrig kommer få ordning på stället så länge mamma fortsätter att bära dit grejer.
 
Försökte rida en sväng men det var så sjukt mycket flugor att vi fick vända rätt snart. Nu har jag landat i soffan och funderar på om jag ska dricka mer kaffe eller ej.
 
Försökte rida en sväng men det var så sjukt mycket flugor att vi fick vända rätt snart. Nu har jag landat i soffan och funderar på om jag ska dricka mer kaffe eller ej.
Det ÄR sjukt mycket flugor (och bromsar). Jag klippte gräs en liten stund och hade en hel svärm flugor efter mig..... :wtf:
 
Dörren på plats och en första gipsskiva. Men sedan tog strömmen slut i skruvdragaren så vi gav upp för idag. Vi får fortsätta en annan dag.
 
Har precis lämnat in dagens V75 och snart börjar fotbollen, blir att flippra mellan sen vilket kommer innebära att jag tänker: " 300 meter kvar till upploppet och sätter den i ribban, straff! kolla en spelare galopperade ju, hörna!"

/hallonsaft som kommer ha stenkoll på allt. :o
:rofl: :rofl:
glöm inte att bukesurfa lite med ;)
 
Hyresvärden håller på att installera en elektrisk varmvattenberedare i källaren. Var nere och kollade innan och visst blir det bra, men det ser ut som fan där nere nu.. Nåja vi får väl städa när de är klara.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni några helt vardagliga småsysslor som ni tycker är orimligt jobbiga att utföra? De måste inte ens kännas jobbiga, ni kommer er...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
7 899
Senast: Pinus
·
Samhälle Jag har nog levt under en sten men insåg nyss att min åldersgrupp ska få höjd pensionsålder till 69år… sonens åldersgrupp minst 71år…...
14 15 16
Svar
308
· Visningar
12 642
Senast: Enya
·
Hemmet Jag har köpt begagnade köksstolar som behöver fräschas upp, dels ska jag byta tyget och dels tänkte jag slipa ner dem och sen olja in...
2
Svar
22
· Visningar
555
Senast: Tonto
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 103
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp