Vad gör vi nu då? Del XCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är också aningens sur över matchresultatet men jag är väl inte så förvånad. Jag och sambon lyckades somna i soffan efteråt men jag har åtminstone masat mig till sängen. Min onda rygg behöver inte mer stjälp. Får bli ett besök hos kiro kommande vecka.
 
Var ute med professorn en sväng och när vi kommer in luktar det forfarande bränt :wtf: (har ingen fläkt)
Så nu är flera fönster öppna med ett försök att vädra ut.
 
Jag tror det var mycket värt för henne att du svarade och tog henne på allvar sas och inte bara struntade i att svara eller var otrevlig :)

Ja, vi tycker nog att man kan vara just och uppmuntra folk som försöker. Jag tycker det är imponerande med en så ung flicka som själv tar tag i sånt här och inte bara lutar sig tillbaks och låter mamma/pappa ordna allt.
Så vi ska erbjuda henne rabatt på ngt köp iaf tänkte jag.
Jag tror vi är många hästtjejer som kan relatera till vad det är värt att någon bryr sig, ser en etc när man är ung och brinner för hästeriet.
Jag har haft så himla många som gett mig olika möjligheter. Och jag tror på "pay it forward".
 
Nu är jag matad, fått kiro-snytingar och fått lite massage medan vi sett på Peaky Blinders.
Imorgon ska jag försöka ta jobbledigt och börja förbereda hästens flytt. Han flyttar en vecka innan vi människor gör. Jag kommer få abstinensbesvär och åka och hälsa på kan jag gissa..
 
Suckar lite över en ryttare som pratar om den underbara känslan då hästen går i perfekt form och det enda jag ser är en häst med huvudet nerdraget, springandes på bogarna med bakbenen på släp några ljusår bakom sig 😅
 
Åker snart hem och naturligtvis är det plötsligt otroligt fint väder, klarblå himmel och varmt :meh: svensk sommar när den är som bäst. Allting har börjat växa så det knakar efter senaste tidens regn. Det blåser inte ens eller är jobbigt varmt.
 
Ja, vi tycker nog att man kan vara just och uppmuntra folk som försöker. Jag tycker det är imponerande med en så ung flicka som själv tar tag i sånt här och inte bara lutar sig tillbaks och låter mamma/pappa ordna allt.
Så vi ska erbjuda henne rabatt på ngt köp iaf tänkte jag.
Jag tror vi är många hästtjejer som kan relatera till vad det är värt att någon bryr sig, ser en etc när man är ung och brinner för hästeriet.
Jag har haft så himla många som gett mig olika möjligheter. Och jag tror på "pay it forward".

Instämmer helt. Några personer inom arabhästeriet (tämligen välkända) var jättetrevliga och uppmuntrande när jag kom in i den världen och det är jag enormt tacksam för.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni några helt vardagliga småsysslor som ni tycker är orimligt jobbiga att utföra? De måste inte ens kännas jobbiga, ni kommer er...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
7 899
Senast: Pinus
·
Samhälle Jag har nog levt under en sten men insåg nyss att min åldersgrupp ska få höjd pensionsålder till 69år… sonens åldersgrupp minst 71år…...
14 15 16
Svar
308
· Visningar
12 642
Senast: Enya
·
Hemmet Jag har köpt begagnade köksstolar som behöver fräschas upp, dels ska jag byta tyget och dels tänkte jag slipa ner dem och sen olja in...
2
Svar
22
· Visningar
555
Senast: Tonto
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 102
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp