athena_arabians
Trådstartare
Vaknat till gråmulet väder, perfekt för innesysslor.. förutom att jag har saker jag behöver göra ute
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fått en vaxpropp och håller med med vaxol sedan igår. Det gör ju inte ont men är störigt som f-n.
---Sedan small det till i tvättstugan precis och en av maskinerna dog med min tvätt inlåst i sig. Så nu får jag försöka jaga reda på fastighetsskötaren (som inte jobbar jour) och vänta in upplåsning av maskin för att få tillbaka blöt tvätt. Vill helst inte att den ska ligga där och ruttna till imorgon eller när nu tvättmaskinsreparatören kan komma i veckan.
Finns det något smidigt sätt att övertala en låst maskin att öppna luckan?
Den bara blickar felindikation. Jag har försökt det vanliga, avstängning och nystart, avstängning och start på nytt tvättprogram, stänga av elen till den maskinen och nystart. Det blir bara blink blink.
Dynamit !!!När min tvättmaskin är låst och jag vill öppna för att lägga in mer tvätt när jag glömt något så måste den vara avstängd rätt länge innan låset släpper. Kanske väntade du inte tillräckligt länge?
När min tvättmaskin är låst och jag vill öppna för att lägga in mer tvätt när jag glömt något så måste den vara avstängd rätt länge innan låset släpper. Kanske väntade du inte tillräckligt länge?
Tror det eventuellt kan komma lite sot på kläderna då...Dynamit !!!
Tror det eventuellt kan komma lite sot på kläderna då...
En redig gubbe löser många problemDynamit !!!
Ja, nu när du nämner det kan jag se fler och fler nackdelar med den metoden. Nästan så att jag misstänker att den inte är så bra trots allt?Kan nog bli ett och annat hål i dem också...