Vad gör vi? Del CXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mina muck boots var jättefina, och jag tror att de kommer att bli favoritstövlar.... :up: Bra pris dessutom, tror jag. Strax över tusenlappen på rea. "Comfort range" är -40 till +4 grader, står det. Japp, då hade de ju varit perfekta i morse.......:crazy: :D

Nu eldar jag........ Målningen får vi ta om ett par dagar. Jag litar inte på vädret. Visserligen har det inte börjat regna ännu ("ska" ju inte börja förrän kl 17), men det hänger verkligen i luften. Det har varit helt gråmulet i flera timmar nu, och SÅ fuktigt..... Vi var ute en sväng med hunden och jag blev liknande kallsvettig på huden..... :wtf:
Min instinkt var rätt. Nu regnar det.
 
Ska dra på mig lite kläder och gå och hämta paket. Älskar instabox!
Kanske passa på att handla någon chokladbit :D
Instabox is da shit :up:
Hoppas VERKLIGEN att fler företag ansluter sig! Då hade jag sluppit att stå med en massa människor på utlämningsstället idag. Bland annat en (uppskattningsvis) 80+ man som inte verkade förstå att man tar en kölapp och sedan FLYTTAR man på sig. Näpp. Alla som kom efter honom fick äran att komma inom en halvmeter ifrån honom för att lyckas få tag i en kölapp.... :meh:
 
Hoppas VERKLIGEN att fler företag ansluter sig! Då hade jag sluppit att stå med en massa människor på utlämningsstället idag. Bland annat en (uppskattningsvis) 80+ man som inte verkade förstå att man tar en kölapp och sedan FLYTTAR man på sig. Näpp. Alla som kom efter honom fick äran att komma inom en halvmeter ifrån honom för att lyckas få tag i en kölapp.... :meh:
Enda stället det finns här är i ett minilitet hål i väggen där det är dhl och Schenkerutlämning också. Så trängas får man göra oavsett 🤷‍♀️
 
Satan vad jag fick målarfeeling idag! Men fick ge upp pga ryggen började protestera plus att jag inte ätit lunch.
Nu står tavlan ”i torken” inför nästa drag.

4AAD2987-6CF8-45C1-B31A-450445851C03.jpeg
 
Hoppas VERKLIGEN att fler företag ansluter sig! Då hade jag sluppit att stå med en massa människor på utlämningsstället idag. Bland annat en (uppskattningsvis) 80+ man som inte verkade förstå att man tar en kölapp och sedan FLYTTAR man på sig. Näpp. Alla som kom efter honom fick äran att komma inom en halvmeter ifrån honom för att lyckas få tag i en kölapp.... :meh:
Ja! Det är så smidigt, och har aldrig krånglat för mig.
Älskar speciellt att det inte är jätteovanligt att man får sakerna samma dag eller dagen efter. I dag beställde jag klockan 11 och fick paketet klockan 15 :up:
 
Ja! Det är så smidigt, och har aldrig krånglat för mig.
Älskar speciellt att det inte är jätteovanligt att man får sakerna samma dag eller dagen efter. I dag beställde jag klockan 11 och fick paketet klockan 15 :up:
Fast det där tror jag beror på var man bor? Jag kan inte tänka mig att vi ute i "obygden" kan få något samma dag...... ;) Men just nu känns det bara bra om det finns något sätt att få paket utan att behöva stå ock köa med en massa andra människor :up: !
 
Har inte provat än, men det låter som att det funkar. Min skepsis baseras på att jag två gånger passerat Instabox-installationer (vilket utgör nära 25% av totala antalet gånger) med tillhörande servicetekniker som monterat ner halva systemet för någon slags reparation.

Jag har aldrig haft problem och har väl hämtat ut kanske 15-20 paket sedan december.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Knip! Vilken dag som helst ska jag verkligen köra :up: Jag menar, jag har ju nyss fått barn och det, det behöver väl inte vara någon...
2
Svar
20
· Visningar
914
Senast: Tilly_85
·
  • Låst
Tjatter "Det vore synd om matte saknade katthår på sängkläderna..." Matte funderar på att köra favorit i repris vad gäller middagen, det...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
79 661
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Detta är verkligen den värsta och längsta så kallade vintern jag någonsin har varit med om. Det har regnat och blåst konstant sedan i...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
5 548
Senast: Hazel
·
F
  • Låst
Trädgård & Växter Med bara fyra dagar kvar av odlingsåret 2023 tar jag mig friheten att skapa nästa för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan är igång...
98 99 100
Svar
1 997
· Visningar
67 970

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hjälmar
  • HJÄLP
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

  • Dreglar din katt?
Tillbaka
Upp