Vad gör vi? Del CXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hade planerat en rolig övning, men så blev det ingen ridning. Hästen är lite lite gallig i ett ben :( Det är inte mycket alls, ingen värme, ingen hälta eller reaktion när jag klämmer och känner, så förhoppningsvis är det inget allvarligt, men vill ändå ta det säkra före det osäkra och avvakta och se hur det utvecklar sig.
 
Försöker planera eftermiddagen. Det största bekymret är att jag inte riktigt vet när mamma, pappa och dotter planerar att anlända. Ska ju efter jobbet till stallet, gymma, hämta ett paket och handla mat. Vill ju helst vara hemma och ha hunnit duscha när de kommer :p
 
Fint väder idag också! Men ser ut att kunna bli lite skurar under em. Jag har klippt gräsmattan och sen tog jag cykeln till svärföräldrarna och hämtade ägg. Ska göra pannkakor till lunch :)
 
Hade planerat en rolig övning, men så blev det ingen ridning. Hästen är lite lite gallig i ett ben :( Det är inte mycket alls, ingen värme, ingen hälta eller reaktion när jag klämmer och känner, så förhoppningsvis är det inget allvarligt, men vill ändå ta det säkra före det osäkra och avvakta och se hur det utvecklar sig.

Av gräset kanske? Är de små kan ju rörelse hjälpa till 😊. Fast iofs borde det inte bara bli i ett ben bara kom jag på..
 
Mina muck boots var jättefina, och jag tror att de kommer att bli favoritstövlar.... :up: Bra pris dessutom, tror jag. Strax över tusenlappen på rea. "Comfort range" är -40 till +4 grader, står det. Japp, då hade de ju varit perfekta i morse.......:crazy: :D

Nu eldar jag........ Målningen får vi ta om ett par dagar. Jag litar inte på vädret. Visserligen har det inte börjat regna ännu ("ska" ju inte börja förrän kl 17), men det hänger verkligen i luften. Det har varit helt gråmulet i flera timmar nu, och SÅ fuktigt..... Vi var ute en sväng med hunden och jag blev liknande kallsvettig på huden..... :wtf:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Knip! Vilken dag som helst ska jag verkligen köra :up: Jag menar, jag har ju nyss fått barn och det, det behöver väl inte vara någon...
2
Svar
20
· Visningar
919
Senast: Tilly_85
·
  • Låst
Tjatter "Det vore synd om matte saknade katthår på sängkläderna..." Matte funderar på att köra favorit i repris vad gäller middagen, det...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
79 716
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Detta är verkligen den värsta och längsta så kallade vintern jag någonsin har varit med om. Det har regnat och blåst konstant sedan i...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
5 552
Senast: Hazel
·
F
  • Låst
Trädgård & Växter Med bara fyra dagar kvar av odlingsåret 2023 tar jag mig friheten att skapa nästa för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan är igång...
98 99 100
Svar
1 997
· Visningar
68 041

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Dreglar din katt?
Tillbaka
Upp