Vad gör vi? Del CXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hade precis ett jättebra samtal med en konst-person som verkar ha tagit sig an mitt case. Hen menade att jag inte skulle förhasta mig och sälja direkt jag fick ett bra bud på en tavla. Hen menade att de pengarna då var en engångssumma som inte genererade ngt för mig i långa loppet. Tex att tavlan bara skulle hänga i en villa nånstans där ett fåtal personer såg den. Hen menade istället att jag borde tänka vidare, pr-mässigt och tänka på VART och VEM. Kanske bättre att t.o.m. låna ut en tavla till rätt person med rätt kontakter än att sälja för en engångssumma.

Tror det ligger mkt i detta faktiskt!
 
Senast ändrad av en moderator:
Abbott har bytt leveransställe för mina diabetesprylar. De kör Bring nu och lämnas ut i en arabisk livs. Jag kom ut därifrån med oliver och lite annat eftersom jag inte kunde låta bli att botanisera. En stor del av förpackningarna kunde jag tyvärr inte identifiera :D

Insåg att de hade en frukt- och gröntavdelning som vida överstiger de andra affärerna i kvalite. Finaste citroner jag sett på år och dag.
 
Sommarmodet juli 2020

1DAC37FC-875C-4E3E-B162-DDE3B06474E3.jpeg


(Zoomar man in bilden kan man nog se det stilrena stubben på benen).
 
Ville få upp en bokhylla till men det blir försent att borra mer, det är för trångt så jag måste på något sätt vända bokhyllan när jag borrat upp den så tagen är mot väggen. Det flyger små skruvar högt och lågt och katten tycker det är otroligt roligt. :grin:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Knip! Vilken dag som helst ska jag verkligen köra :up: Jag menar, jag har ju nyss fått barn och det, det behöver väl inte vara någon...
2
Svar
20
· Visningar
914
Senast: Tilly_85
·
  • Låst
Tjatter "Det vore synd om matte saknade katthår på sängkläderna..." Matte funderar på att köra favorit i repris vad gäller middagen, det...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
79 661
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Detta är verkligen den värsta och längsta så kallade vintern jag någonsin har varit med om. Det har regnat och blåst konstant sedan i...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
5 548
Senast: Hazel
·
F
  • Låst
Trädgård & Växter Med bara fyra dagar kvar av odlingsåret 2023 tar jag mig friheten att skapa nästa för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan är igång...
98 99 100
Svar
1 997
· Visningar
67 970

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hönstråden II
  • Valp 2023 -den andra
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

  • Tinker/irish cob
  • Hingststationer
  • Hjälmar

Omröstningar

  • Dreglar din katt?
Tillbaka
Upp