Vad gör vi? Del CXCVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sa igår till grannen att det enda som min häst blir väldigt störd av är bromsar och att de älskar honom. Men tur att det inte kommit hit än. Jahopp.. Ikväll i ridhuset kom en megabroms och satte sig mitt på hans kors. Göllig som han är piafferade han snällt, korrekt men energiskt av den. Matte fick freda honom och vifta bort.
Usch! Hoppas verkligen inte det blir mkt sånt här!
 
En match på TV:n och en match på plattan. Har ätit tacos till kvällsmat och planerat mat samt gjort handlalista.
Dottern har kört en omgång tvätt och planerat vår morgondag.
 
Funderar på att hålla mig vaken för Florida-Edmonton. Game of the century. Ett lag har aldrig kommit tillbaka från 0-3 sedan innan andra världskriget i stanley cup playoffs.
 
Mätte min temp igen då jag är så sabla yr igen. 38,2 grader 🙄😑 Jag vet att man ska låta febern jobba, men inte så trevligt att vara så yr och frysa - så jag tog en ipren. Tar det bara tre gånger på ett dygn, förhoppningsvis så skalar det bara av det värsta. Snuvan och hostan är inte så illa än, men räknar med att de kommer efter febern :meh:
 
Stannade uppe då Jane Eyre filmen var på tv och jag har inte sett hela filmen, missade lite i början tror jag men var trevligt att titta på. Även om attityden från mannen var inget som jag skulle stå ut med :p
 
Längtar efter att få åka hem. Haft en skitnatt. Inte nog med att jag klivit upp 05 hela helgen, jag hann inte få mycket vila innan jag åkte ut igår kväll + datastrul mm men nu har jag bara en natt kvar, sen jobbar jag inga fler här. :up:
 
Utnyttjar tiden på bussen. Har betalat räkningar, flyttat undan pengar till köp av soffa och deppat lite (skulle beställt den typ nu, men alla delar finns inte i lager på Ikea i stan så får vänta :arghh::meh::(), beställt lite energidryck till mig och sambon.
 
Blev väckt av sonen som talade om att han blev inringd på jobb så han åkte, han trodde att det bara var över dagen annars får vi möta upp honom med lite mer grejer. 🙄 Under säsong jobbar de fyra dagar, är ledig fyra dagar och kör 12h pass. Men än så länge är det försäsong och mindre jobb.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
1 601
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 582
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 986
Senast: tuaphua
·
Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
4 703
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp