Vad gör vi? Del CXCVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Väntar på att få handen omlagd. En massa trassel innan avfärd med en rymmande hund bl a och köer in till stan så hittar jag en parkering där ett pucko med massor av plats på en sida ändå ställt sig så jag knappt fick plats. Nu får de antingen krypa in via passagerardörren eller vänta tills jag är klar. :meh:
 
Varit vaken sen efter 03. Nyss gett katterna och hundarna mat och de senare är nykissade, hönsen utsläppta och jag har lagt mig igen. Ont men ska in på omläggning senare idag så orkar inte bry mig.
vaknade också vid 03, somnade om kanske en halvtimme efter att ha varit i stallet någon halvtimme vid 05 i morse. Jag kunde däremot inte sova så länge...
Edit Jag var trött var det ja. Hoppas du är piggare nu.
 
Jag prokrastinetar med en (till) kopp te :angel:
Jag sitter och "planerar" vad jag ska göra idag...
Maken är in till byn och letar en packning som tydligen är av udda mått. Har jag nämnt att våran akilleshäl är vattenpumpar :meh:
 
Jag prokrastinetar med en (till) kopp te :angel:
Jag sitter och "planerar" vad jag ska göra idag...
Maken är in till byn och letar en packning som tydligen är av udda mått. Har jag nämnt att våran akilleshäl är vattenpumpar :meh:
Jag prokastinerar här med. Borde gå ut och plantera.
 
Nastan vaken🥱 I dag ar sista dagen med mina autistiska forskole barn. Jag kommer verkligen att sakna ett par av dem. Mest den 4-ariga tjejen som sitter och pratar hela vagen (en dryg halvtimma i bussen) utan att fa svar. Hon ger "Alexa" orders pa bade Spanska och Engelska och laser allt som finns att lasa efter vagen och ar oftast sa glad.
 
Har inte mycket pa jobbet och latar mig darfor massor men ska gora en ordentlig push for att fa en grej fardig innan helgen och skicka ut till kunden!
sen ska jag pa reformer pilates ikvall, och sen ar det inte sa mycket mer planerat - lathelg!
 
Blommorna hemma på sommarlov.
Bröt av grenar på mitt fantastiska palettblad.
Men satte de avbrutna kvistarna i vatten
Hoppas den stora blir lika fin igen sen
 
Lugn dag idag, fixat ett par beställningar och gullat med djuren. Tror att det blir lite trädgårdsfix sen, men det tar emot lite eftersom jag då måste åka och köpa jord först = känns sjukt jobbigt idag. 😅

Sitter istället och designar lite nya äggkartongsetiketter som ska upp i shoppen sedan. Blev lite taggad efter att ha fått massor av glada utrop över de jag gjort och satt på mina egna kartonger, som jag sålde igår. 😁Visa bifogad fil 146875
Jättefina! Jag hade lätt köpt bara för etiketten. 😍
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
1 533
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 389
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 979
Senast: tuaphua
·
Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
4 698
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCII
  • Sämsta filmen?
  • Skal/regnjacka för vandring.

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Breeders dressyr 2024
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp