Vad gör vi? Del CV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Upptäckte att klättercentret nu har nedsatt pris på sina medlemskort. Jag funderar på att slå till och köpa ett "guldkort" som gör att jag får träna gratis på alla deras anläggningar. Nu har jag bara kort för mitt närmsta ställe, men det är ju kul att testa andra ställen lite då och då. Framförallt på helgerna kan jag lättare ta mig runt.
 
Har skämt bort mig själv och köpt badbomber på Lush. Älskar att bada men gör det aldrig då jag ofta känner att jag inte har tid eller att jag är för stressad. Nu när jag jobbar hemifrån 4/5 dagar tänkte jag att jag ska ta mig tid för mig själv.

Funderar på om jag ska slå till och beställa lite te när jag ändå shoppar loss 🤔
 
Varför distraherar buke mig så?! :arghh: har hänt flera gånger nu att jag startar upp datorn för att söka/kolla efter något på nätet. Varje gånghar jag först gått in på buke för "skall bara läsa lite på buke före" men nog fasen glömmer jag bort sen vad jag skulle söka efter.. :meh:
 
Gick lite vilse 😅
Först stallet 1 timma inklusive promenad dit sen tänkte jag ta den ”långa ridturen” hem. Såg en skylt om fornlämning(?) eller kulturarv eller vad den betyder o tänkte kolla på det. Väldigt rak och fin stig efter ett tag och kändes som ett gammalt tågspår och det var ju det som är kulturarvet!
Påväg mot fel by tänkte jag snedda lite och det var inte så smart! Älgade fram i ett kärr till slut. Men var hemma tre timmar senare😁
 
Försöker laga mat och slamrar runt i hela köket när sambon sitter i ett call med USA. Men vad fan ska man göra jag bor här och det är inte mitt fel att vi alla måste jobba hemma och de alltid jobbar sent. Jag är HUNGRIG. Förra veckan frågade en av hans kollegor vem i mötet som höll på att riva sin lägenhet.
 
Verkar inte som de kommer i morgon heller.
Tänkte ta en promenad till Stordammen och grillar korv
Mina albino corys har iaf inte Corona
20200324_175929.jpg
 
Följde med svågern och vaccinerade två av hans och svägerskans hästar. Lånade ut min transport och mig själv som chaufför. Krävs B96 eller BE för det ekipaget och det har ingen av dom. Jag är sååå tacksam över att pappa stötte på mig så jag skaffade BE direkt efter jag tagit B kort 🙏 :)
 
Skit alltså. Konstnärsbaren är på fallrepet (kan fan inte överleva utan KB), jag har rökt en hel låda med kubanska cigarrer och min lever har nog sett bättre tider... allt är verkligen skit pga coronahelvetet.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 168
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 596
Senast: Sassy
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 117
Skola & Jobb Jag vet inte om det är för att jag blivit gammal, det har varit den mest tragiska semesterperioden ever, eller om jag verkligen bara...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 217
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp