Vad gör vi? Del CV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick åka hem eftersom jag blev förkyld på jobb, så nu jobbar jag hemifrån. Hur jag ska lösa det med ev. behöva åka till klinik för att rensa hästens hovböld är en annan fråga. :angel:
 
Jag är lite i samma sits. Dock valde jag att inte stanna hemma. Mina symtom är nämligen exakt samma som de kan vara när det är sådant här torrt och kallt väder. Lite torr i ögonen. Lite tjock i halsen. Hostar ej, ingen feber, nyser inte, inte ont i kroppen. Det är ju omöjligt att veta om en förkylning är på "G" eller om det bara är normaltillstånd....O_o Och alla pollenallergiker - hur ska de tänka :confused:??

Det är jättesvårt! Jag har både ont i halsen, lätt hosta och ont i kroppen. Men det är också något jag kan ha lite då och då. Idag gick jag på att jag känner ett tryck över bröstet och lätt rosslighet i andningen. Det brukar jag inte ha när jag är helt frisk (tror jag). Men som sagt, hade det inte varit Corona hade jag inte varit hemma.
 
Det lilla bulldozermonstret 😅:love:
061DF753-8AF5-4FCE-8AE5-53E9604544AE.jpeg
 
Fy vad det blåser! Men, jag har varit i skolan och gjort revideringar på projektet och lämnat in det igen och sen fyllt i en brutalt ärlig kursvärdering. Om en timme är det kursavslutning via zoom. Undrar hur många som kommer att delta... Ska snart ringa hem ungkotten från skolan iaf :)
 
Fy vad det blåser! Men, jag har varit i skolan och gjort revideringar på projektet och lämnat in det igen och sen fyllt i en brutalt ärlig kursvärdering. Om en timme är det kursavslutning via zoom. Undrar hur många som kommer att delta... Ska snart ringa hem ungkotten från skolan iaf :)
Vi var 5 studenter, av 30 som deltog. Det säger dock nog mer om kursens och kursledarens popularitet än om att använda zoom :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 167
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 595
Senast: Sassy
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 117
Skola & Jobb Jag vet inte om det är för att jag blivit gammal, det har varit den mest tragiska semesterperioden ever, eller om jag verkligen bara...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 217
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCII
  • Gammal hummus?
  • Sommarföräldrar 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp