athena_arabians
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har inte ens gått upp ur sängen när bussen till jobbet passerar. Sovminutrar på morgonen är värda miljoner typ.Jag ser en stadsbusshållplats från mitt vardagsrum
Det är för friheten vi har bil, men till jobb/skola kommer vi till utan bil, bilen är mest för hundarna och att kunna åka till saker för nöjets skull, så vi skulle väl överleva utan.
Fint att den är uppskattad
Kan man säkerligen!Kan man gå till en skomakare och försöka laga läderskor där sömmen spruckit? Eller är det inte lönt?
Kan man gå till en skomakare och försöka laga läderskor där sömmen spruckit? Eller är det inte lönt?
Ja skorna är så sköna (Merell) så vore bra om de kunde lösa! Det läcker rakt in i skonEn duktig skomakare kan troligast fixa! Att sömmen slits fortare än lädret på sina ställen är ingenting konstigt.
Kan man säkert! Jag önskade mig i födelsedagspresent att mina skor skulle bli fixade. Det var inte en så himla snygg lösning men det var inuti skon där hälen är som tyget hade gått sönder på och de satte bara dit en ordentlig lapp. Kostade drygt 300 kr?Kan man gå till en skomakare och försöka laga läderskor där sömmen spruckit? Eller är det inte lönt?
Skulle dock kanske inte vara säker på att de blir vattentäta igen dock. (Lite som med mobiler!) Beror väl på hur duktig skomakaren är.Ja skorna är så sköna (Merell) så vore bra om de kunde lösa! Det läcker rakt in i skon
Isis