Vad gör vi? Del CLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Diskat, har tvättid klockan sex och ska försöka städa och hänga upp diverse kläder tills dess. Typiskt efter att ha ätit och ätit hela dagen igår har jag inte ätit något öht idag. Varför får jag inte ordning på det hela.
 
Det var tydligen en kollegas eventuella sista dag idag :confused:
Hen har begärt och fått tjänstledigt men det skulle hemlighållas enligt chefen :crazy:
Kommer kanske aldrig mer jobba hos oss då hen vill byta yrke
Fattar inte varför sånt ska hemlighållas kollegan ville ju liksom säga hejdå :(
 
Det var tydligen en kollegas eventuella sista dag idag :confused:
Hen har begärt och fått tjänstledigt men det skulle hemlighållas enligt chefen :crazy:
Kommer kanske aldrig mer jobba hos oss då hen vill byta yrke
Fattar inte varför sånt ska hemlighållas kollegan ville ju liksom säga hejdå :(
Öh, hur hade de tänkt göra sen när alla frågor om ”var är Pelle?” kommer, ner hen inte synts till på ett tag? Så himla märkligt!
 
Har städat lägenheten. Kan inte fatta att jag numera tycker att det är kul att städa. Jag har alltid avskytt allt vad städning heter men här tycker jag att det är rätt roligt, trots att jag nu har fler rum att städa än vad jag någonsin haft i ett eget boende.

Så fort hela lägenheten är färdigrenoverad så ska jag nog ändå ta in regelbunden städhjälp så att jag kan ägna mig åt något ännu roligare 😅
 
Ett rum kvar att dammsuga frågan är om Kajsa håller med för hon ligger och sover i datastolen 🤪 Väntar på att alla sängkläder ska bli klara i tvättmaskinen med och sen bädda rent i sängarna. Katterna fäller något kopiöst för tillfället så vi får byta min en gång i veckan annars kommer vi väl bli allergiska snart 😂
 
Öh, hur hade de tänkt göra sen när alla frågor om ”var är Pelle?” kommer, ner hen inte synts till på ett tag? Så himla märkligt!
Alltså det kommer ju snart fram det här är ju bara löjligt
Sen den här chefen tog över så är det
Håll era åsikter för er själva
Diskutera inte opåverkbara saker sinsemellan
Nu måste vi lägga i överväxeln
:cautious:
Vi ska helst inte kommunicera med varandra överhuvudtaget och definitivt inte påpeka några brister utan bara jobba för två eftersom det inte finns personal nog
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Vi fick igår reda på att arbetsgivaren lagt en utbildning/föreläsning närapå en heldag en söndag i oktober. (Vi jobbar korta helgpass på...
Svar
16
· Visningar
1 158
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
Svar
4
· Visningar
101
Senast: pepp
·
Skola & Jobb Jag vet inte om det är för att jag blivit gammal, det har varit den mest tragiska semesterperioden ever, eller om jag verkligen bara...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 215
Senast: Inte_Ung
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 167
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Muddypaws 24/25
  • E-coli hund
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp