Vad gör vi? Del CLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har tidigare i tråden skrivit att jag gillar att sitta nära scenen när jag är på föreställningar. Så nu slog jag till på en scenplats på musikalen Cabaret på operan i höst! Man får sitta vid ett av caféborden på Kit cat club under föreställningen. Känns hur bra som helst biljetterna kostade såklart mindre än ordinarie biljetter kommer bli en häftig upplevelse är jag övertygad om! :D Mitt motto i livet är att jag inte vill dö nyfiken och det hade jag nog gjort om jag inte gjort detta. Ni får vänta till november på att få en rapport från detta om ni är nyfikna.
 
Hittills ingen åska alls här nere ännu i sommar - tack och lov :up: !

Har precis lagt ett bud på en bokhylla på auctionet.... Funderar på hur högt jag kommer att vilja gå.... "Eländet" ska ju hämtas i Helsingborg också om jag vinner budgivningen. Cirka 13 mil enkel resa blir ju en del bensinpengar.... 🤔

Jag åkte till Växjö för ett skåp... just sayin' :angel:
 
Hälsat på Trule som kom hummandes direkt när han såg min bil ❤️ Tvättat och städat bilen, handlat och ska hänga tvätt nu. Blåser satan idag så säkert åska på ingång. Lite regn skulle inte heller skada faktiskt.
Äsch det är svensk sommar i ett nötskal, kolsvart på himlen och fiskallt som pappa säger 😂
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Vi fick igår reda på att arbetsgivaren lagt en utbildning/föreläsning närapå en heldag en söndag i oktober. (Vi jobbar korta helgpass på...
Svar
16
· Visningar
1 158
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
Svar
4
· Visningar
100
Senast: pepp
·
Skola & Jobb Jag vet inte om det är för att jag blivit gammal, det har varit den mest tragiska semesterperioden ever, eller om jag verkligen bara...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 215
Senast: Inte_Ung
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 167
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp