Vad gör vi? Del CCIII

Jag har sådan funderingar jag också, speciellt då en på jobbet lyfte frågan angående att han tycker att jag borde ha larm med tanke på mina epilepsianfall. Jag har inte tidigare tyckt att det är något jag borde dock eftersom det inte varit så jobbigt som senaste året.

Däremot har jag lyft frågan till Spionens hundkompis husse och matte om de vill ha honom om jag dör. Det ville de. Jag har även lyft samma sak med ena sonen i min familj, han förstod att det handlar om hundens bästa och min önskan och han skulle se till att det sker. Det ska lyftas med övriga och fås på pränt också.
sånt gör jag med. Kollar av vilka som kan ta mina djur etc. En kompis vill att jag ska ta hennes hästar om hon dör. Bra att ha pratat om och skivit ner.
 
Min familj vet vad jag vill att de ska göra med Megara - hon ska omplaceras eftersom de alla har andra katter. Det är inga problem med det, hon är frisk, om än med ett jäkla humör, och inte så gammal. Nikita skrev jag att jag ville att hon skulle avlivas. Hon var tio år gammal, inkontinent med kassa njurar. Och även hon ganska speciell.
 
Flyttfirman kom och fixade min tvättmaskin! Så skönt att kunna tvätta. Fortfarande utan tv och internet. Hyresvärden menar att det bara är ett bolag som kan leverera så jag byter nu. Hoppas verkligen att det stämmer. Så mycket pengar i sjön pga allt strul med telefonbolaget.

Mamma var förtvivlad över en räkning som hon fått utan inbetalningskort. Tack och lov kunde jag girera summan. Äldre klarar ju inte onlinetjänster så bra.
 
Födelsedagsmiddag. Firar först i helgen men måste ju ändå göra någonting "på dagen".
1000001007.jpg
 
Så less på att äta smörgåsar eller snabbmat. Har inte tillräckligt med energi för matlagning, flytten tar all ork. Och jag tycker att gasspisen är läskig. Det blir en ond cirkel. Usel mat och ingen energi.

Helgdag här imorgon så allt är stängt. Jag passar dotterns katter och det gillar jag. Dottern plus sambo kommer hem i helgen så då måste jag hämta dem i München.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp! Jag har stopp i båda öronen och får inte bort det. Hör knappt någonting och jag börjar universitet i morgon! Vad gör jag? Har...
Svar
5
· Visningar
516
Senast: Mirre
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 376
Senast: Scata
·
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 769
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
976
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp