Vad gör vi? Del CCII

Mental skitdag utan någon vettig orsak, visserligen haft huvudvärk hela dagen men att en kollega lyckades ta sig under skinnet så pass att jag grät när jag stängde arbetsrummet, så ont har jag inte. Kollegan var på inget sätt medvetet dum och jag tror inte ens att hon märkte att det blev för mycket. Men efter att två av mina fina rumskamrater var och en för sig sa åt mig att åka hem så gjorde jag det.
Jag skulle annars ha suttit i möte med kollegan och flera andra. Jag pratade även med mötesledaren som också såg att det inte var bra med mig.

Så nu, försöka sova ett par timmar!
 
Badet är klart för vintern .Poolen sänkt 50 cm och det börjar redan bli alger på botten. Pooltäcket är grundligt skurat och inpackad i en presenning Men det hindrar inte tyskarna från att bada .Men fick stopp på dom just när dom skulle hoppa i .För några år sedan åkte jag på lunch och drog för grindarna och var nästan färdig med förberedelserna men det var en vecka senare .Kom tillbaka och det var en tysk familj på 4 i vattnet .Det var iskallt slemmigt på botten 3 döda råttor låg och flöt omkring vid trappen ner i poolen och så simmade det två grodor tillsammans med dom men dom tyckte det var trevligt :rofl: Tycker dom borde förstå att det är stängt då alla grindar är stängda och poolen inte är full
 
Maten blev mycket god :d
Nu ska jag satsa på att läsa ut en bok och sen kolla på någon serie.

Katten ville för övrigt hjälpa till med matlagningen :rofl:

1000022746.jpg
 
Det verkligen öste ute och blåste så mitt paraply nästan vände sig ut och in. Nu är jag hemma, sitter i mysbyxor och har ätit middag. Även katten har fått middag även om hon i vanlig ordning är upprörd att hon inte fått mer och talat om det högt och tydligt.

Ska koka lite te och mysa.
 
Lämnade i morse in fyra kassar äpplen och efter lunch kunde jag hämta 10x3L äppelmust. :d
Dessutom varit på loppisrunda idag och hittade ett perfekt litet skrivbord till sonens rum, med tillhörande hylla. Dessutom papperskorg och skrivbordslampan. Och fräsiga silverfärgade dinosaurier, där den ena är en blomkruka. Kommer bli jättefint i rummet! 🤓

Har ignorerat värken i kroppen och stickningarna i halsen hela dagen, vi får väl se om envisheten övervinner sjukdomskänslan eller om jag tvingas vara hemma imorgon. 😫
 
Sitter i syrummet och funderar på vad nästa projekt ska bli. Kanske städa? :angel: Det ligger tyg precis överallt. Borde verkligen städa upp och rensa lite. Men hur kul är det?
 
Nu ska jag sova…. Fattar inte att man kan bli så trött av att ha en förstaklass
Men de är intensiva, fast ändå så underbara
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 095
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 377
Senast: grodan21
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
76 185
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
74 743
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • FÅRtråden
  • Felin hyperestesi
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Stora shoppingtråden II
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp