Vad gör vi? Del CCII

Tre minuter av menyer och knapptryck för att ens komma in i telefonkön. 🙃
Väl framme får jag veta att just de som jobbar med det jag har frågor om kommer in klockan tio.
Frustrationen är på topp nu.
 
Föräldrarna har åkt mot Göteborg.
Linus ligger i soffan. Han är rosa i ansiktet.
IMG_1744.jpeg
 
Frukostrast. Regnet hänger i luften, men prognosen för när och hur mycket ändras fram och tillbaka för varje gång jag kollar 🤷‍♀️
 
Tog en paus och gick ut för att ta in hästen så kan han mumsa hö och lufta sig från eksemtäcket fram till jag tar lunchrast :)Hämtade mer kaffe också, har tappat räkningen på antal koppar jag druckit hittills idag 😅
 
Ruskigt trött i morse när jag kravlade mig ut med hundarna. Väl på jobbet så lite snack med kollegor, läsa mail, kaffe och sedan möte.

Blev klar lite tidigare från mötet så inne på en konkurrerande bank och hoppas de kan hjälpa mig med ett mobilt bankID. Sen köpa med mig något att äta och gå tillbaka till jobbet och fler möten.
 
Har precis ätit lunch, stekt lök, potatis och korv. Varför äter jag inte stekt potatis mer?! Det är ju livet egentligen. Lyxade till det hela och stekte i smör. Sjukt gott, men doften av stekt smör 🤮
 
Usch då vad snurrig jag blev. Satte mig ner och då började allting snurra.. Känner mig åksjuk nu. Jaja, det går väl över snart.
Nu ska jag laga kläder.
 
Sitter i soffan och tittar på regnet. Det fullständigt öser ner och jag är så glad att jag tog en hundpromenad precis innan det började. Nu behöver vi inte gå ut på många timmar. Sambon är på kontoret och jag kan sitta här och bara koppla av. Ska ordna någon bra lunch nu bara. Oklart vad.
 
Stallet i ösregn är halvkul :meh:
Nu ska jag köra dagens motion. Med tanke på vädret så använder jag löpbandet. Sen ska jag laga mat.
Har bäddat om och kört en omgång tvätt så när torktumlaren är klar ska den tömmas.
I övrigt är det en väldigt lugn dag.
 
Det har regnat i natt, andra gangen det regnat sedan forsta veckan i Juni. Vi visste att det skulle regna. Tror nagon att vi kom ihag att ta bort kuddar och annat ur mobler? :cautious:
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 095
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 376
Senast: grodan21
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
76 184
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
74 743
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Dressyrsnack 17
  • Patella, tips

Omröstningar

Tillbaka
Upp