Vad gör vi? Del CCII

Har preppat så att jag kan dra hem direkt när jag får. Eller ja, handla sen hem.
Suttit och halvsomnat hela dagen och duckat ena dumma grejen efter den andra. Ganska nöjd dock med att jag lyckades bli klar med nästan allt jag skulle gjort i dag trots trött.
 
Och nu försöker jag förstå mig på det där med vintertid osv, igen.

Om jag vaknar av mig själv vid 7 på morgonen nu, då kommer det bli att jag vaknar vid 6 på morgonen när det är vintertid, right? Så om jag är van vid att äta lunch vid 12 så måste jag plötsligt börja äta lunch vid vad som känns som klockan 13?

Tur att det är ett litet tag kvar till eländet.
Ja, det stämmer :)
 
Varit på studiebesök hela dagen med en kollega och vi blev även bjudna på tårta då de passade på att gratta en som tidigare i höst fyllde 50 år. Mycket trevlig dag. Hundpromenad när jag kom hem och nu samlar jag kraft för att åka till hästarna och titta till dem.
 
Vilken jäkla dag! 😓
Skulle egentligen till läkare i annan stad en bra bit bort imorgon och få hit hovslagare idag. Men de ringde och behövde avboka imorgon och kunde ge mig en tid idag. Som tur var fixade stallpersonal skoningen IOM att sambo följde med mig. Jobbigt besök och skönt med sällskap av världens roligaste sambo. ❤️ SÅ trött nu.
Orkar inte göra så mkt mer idag känner jag. Men blev ändå lite gladare av mötas av den här gulliga galningen som kommer i full galopp när man ropar. 😍
IMG_9841.jpeg
 
Funderar på om det varit datahaveri i banken där jag har ett kreditkort. Fick en pappersfaktura på förra månadens räkning -som är betald. Jag har efaktura. På internetbanken har jag två identiska fakturor på denna månads räkning.
Alternativet nån form av kapning men jag ser inga köp jag inte själv gjort.
 
Har beställt balsam, hårinpackning och skrubb till kroppen - passar på när det är 20% på allt. Priset på det balsam och inpackning som jag använder har gått upp en del sen jag köpte sist :cautious:
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 095
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 371
Senast: grodan21
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
76 184
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
74 743
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Stora shoppingtråden II
  • Bildtråden

Omröstningar

Tillbaka
Upp