Vad gör vi? Del CCII

Glömde ta med öronproppar till gymmet hos fysio idag, så det blev inte så mycket gjort :banghead: Min stackars nacke och rygg har fått varm dusch, nu ska jag bara stretcha också.

Läser på inför att jag ska bråka med försäkringsbolaget imorgon, att de alltid ska hitta på saker som inte står i villkoren :meh:
 
Var ner och mockade nyss och fick sällskap av min lille stalker, stallkatten. Man känner sig SÅ elak när man stänger dörren och han inte får följa med in. 💔
IMG_9863.jpeg
 
Fick gjort en hel del! Poolen är dammsugen och rengjord, altanen är typ rengjord från 3 miljarder tallbarr, parkeringen är sopad och jag har flyttat släpen. Det sista är undanplockat inomhus, så där blir det bara dammsugning i morgon bitti. Nu ska jag bara fundera på vad jag ska äta till middag :)
 
Idag blev det plötsligt höstväder och lite ruskigt med rätt mycket regn (men behövdes ju nu) och 10-12 grader så honkatten ville växla mellan ute och inne tills solen kom fram igen framåt kvällen 😊.
I eftermiddags när jag kom till grinden kom hästarna i galopp uppför slänten 😍 och ville gärna komma in en stund från regnet och koppla av i sina boxar med hö och så skönt; ingen feber av vaccinet ❤️.
Nu sovtajm med älsklingen och våra två katter ❤️, häromkvällen la sig kissarna på varsin sida om husse ❤️.
 
Lagt kikärter i blöt över natten. Tydligen är 100 g torkade kikärtor = en burk kikärtor. Får se om det blir någon hummus.
 
Här är det inte ett dugg varmt i natt,allt ute är daggvått o kallt.
Vi stängde till och med sovrumsfönstret för första gången på mycket länge. Bara 3 grader och stjärnklart nu på morgonen.

Tyvärr fortfarnade ingen katt... :( Vi går in på dag 5 nu. Vet inte om han någonsin har varit borta så länge? Finns det någon här som har katter som brukar vandra lika länge - eller längre - och sedan komma hem helskinnade?? Solskenshistorier hade varit bra just nu!
 
Vi har inte startat värmen och det är 23 grader inomhus.. För varmt!
Ute är det sex grader. Pumpen startar nog snart.
 
Vi stängde till och med sovrumsfönstret för första gången på mycket länge. Bara 3 grader och stjärnklart nu på morgonen.

Tyvärr fortfarnade ingen katt... :( Vi går in på dag 5 nu. Vet inte om han någonsin har varit borta så länge? Finns det någon här som har katter som brukar vandra lika länge - eller längre - och sedan komma hem helskinnade?? Solskenshistorier hade varit bra just nu!
Min som bodde hos mamma brukade försvinna en vecka.
När jag började sätta upp lappar då kom hon hem. Så ge inte upp än
 
Vi stängde till och med sovrumsfönstret för första gången på mycket länge. Bara 3 grader och stjärnklart nu på morgonen.

Tyvärr fortfarnade ingen katt... :( Vi går in på dag 5 nu. Vet inte om han någonsin har varit borta så länge? Finns det någon här som har katter som brukar vandra lika länge - eller längre - och sedan komma hem helskinnade?? Solskenshistorier hade varit bra just nu!
Ganska vanligt häromkring.
Min kompis har en stallkatt, en kastrerad hane. Den går iväg flera veckor och kommer sen hem som om ingenting har hänt.
Håller tumme för att kissen snart är hemma.
 
Det är allt lite höstkyligt denna morgon; knappt 7 grader ute, under 20 inne och lite imma på insidan av fönstren i v-rummet (tvätt hänger) 😄, vädret svängde kvickt 🍁🍂.
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
71 095
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 377
Senast: grodan21
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
76 185
  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
74 743
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • FÅRtråden
  • Felin hyperestesi
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Stora shoppingtråden II
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp