Vad gör vi? Del CCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fler och fler provsvar kommer. Det enda som avviker hittills är B12, som är högt (jag käkar ju tillskott så inte helt oväntat).
 
Det gör jag med + kött och det är aldrig högt (mina b12 är ovanpå det receptbelagda o inte hälsokost köpta)
Tja, jag är bara glad att det funkar. Får lätt brist på B12 och då blir håret färglöst bland annat. Jag tar betolvidon eller motsvarande på 1mg. Apotek, inte hälsokost.
 
Jag gick in i den.
received_2420812058108231.jpeg
Nu har jag ont i hela benet :arghh:
 
Helt sopslut. Fått jobba ensam idag då min resurs/ansvarig för andra gruppen plötsligt måste vikariera på annat håll(?!). Så jag har fått jobba ihjäl mig och hållit dubbla lektioner parallellt hela dagen. 😫
Men förutom ena klassen så har jag haft jättebra lektioner med peppade, fina elever. Högt i tak och mycket skratt. Fint ändå! 😍

Köpt chips och dip på första gången på evigheter och planerar att parkera mig i soffan när sonen somnat. 🤓
 
Helt sopslut. Fått jobba ensam idag då min resurs/ansvarig för andra gruppen plötsligt måste vikariera på annat håll(?!). Så jag har fått jobba ihjäl mig och hållit dubbla lektioner parallellt hela dagen. 😫
Men förutom ena klassen så har jag haft jättebra lektioner med peppade, fina elever. Högt i tak och mycket skratt. Fint ändå! 😍

Köpt chips och dip på första gången på evigheter och planerar att parkera mig i soffan när sonen somnat. 🤓
Det är ju helt sinnessjukt! Det skulle aldrig hända hos oss.
 
Trött. Suck, det blir så lätt stökigt här hemma. Kläder över soffa och stol. Disk i diskhon som väntar. Egentligen skulle jag dammsuga men det får bli imorgon.

Katten är försvunnen in i en parallell dimension. Får skaka på godisburken så hon kommer tillbaka.
 
Njuter av en fredagkväll helt i mitt eget sällskap. Jag har sett fram emot den här kvällen hela veckan! Nedbäddad i soffan med en efterlängtad serie som väntar på mig och ett bord där jag dukat upp “allt som är gott” (vilket för dagen innebär avocadosushi, nocellara-oliver, tre olika ostar, ett bröd som aldrig sett skymten av ett fullkorn, linschips, vitlökssalami, kronärtskocka, choklad med havssalt, melon och rödvin). Känner mig lite som min treårige brorson som efter att ha klarat av en jobbig grej häromveckan fick välja precis vad han ville till middag i affären. Det resulterade i en kanelbulle, oliver, pyttipanna, ostbågar och en banan :D
 
Disken i blöt. Sitter med en kopp te och väntar på att diskvattnet ska bli lite mindre hett. Ska hänga upp kläder och grubblar på om jag ska köpa en hoodie. Den jag har älskar jag men den är lite urblekt. Det är rabatt på den ena färgen. När jag hittar något jag riktigt tycker om så köper jag gärna i mer än en färg.
 
Inte gjort jättemycket idag. Gick långpromenad på morgonen, fysioterapi tidig eftermiddag, ställt ut nya blommor på balkongen och sedan gjort iordning mat fram tills nu.

Nu har jag (igen) smärta i lungtrakten som stadigt ökar. Hoppas innerligt att jag bara överansträngt mig. Inget ökat bubblande eller feber än åtminstone
 
Jag och mannen ska ta en kvällspromenad med hundarna, sen är det nog läggdags för min del.

Det är alldeles kolsvart ute, och även om jag gillar ljusa sommarnätter också så sover jag så mycket bättre när det är svalt och mörkt :love:
 
Diskat, dricker mer te. Det är ändå ganska mysigt när det börjar lida mot höst och det är mysigt med te i mörkret.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag har snart semester i två veckor. Till en början var tanken att åka till Finland då, men av olika anledningar blir det nog inte av...
Svar
11
· Visningar
801
Senast: Red_Chili
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
645
Senast: Sassy
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
332
Senast: Celinehenn
·
Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
453
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp