Vad gör vi? Del CCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sonen gjorde morgon vid 4.15. Vi är inte helt överens om tid att vakna om man säger så. 😅

Slöar på soffan nu, tänkte koka sylt på alla bär från frysen idag. Vore skönt att få lite plats däri. :)
 
Om jag inte snubblar på dagens löprunda sen så har jag förflyttat mig 10 000 steg eller ofta mer i 4 år. Drygt 22 miljoner steg har det blivit.
Lite nördigt måhända men känns lite kul och tacksam över att få vara frisk.
Dricker av nya kaffet.
I dag blir det mycket trav på dator och tv.
Fint väder ser det ut att vara.
 
Fick ett meddelande att jag hade ett dokument att ta del av gällande min försäkring. Det finns inget dokument i ärendet? :confused: Typiskt är det inte är måndag, så jag kunde ringt och frågat vad det var. Är ju sjukt nyfiken!
 
Ätit frukost och ska snart åka och hämta min ponny. Hon och hennes prylar är det sista, sen är själva flytten helt klar :love:

Sen är det "bara" målning, tapeter, få i ordning dotterns hus, inreda sadelkammare och allt annat sånt där att göra för att helt komma i ordning...
 
Sitter i soffan med hundarna och äter godis. Snart dags att åka till jobbet. Känns lite trist med tanke på att sambon kom hem inatt efter att ha varit borta en vecka. Vill ju umgås med honom nu, inte jobba! Men å andra sidan lär han vara så trött idag att han inte orkar hitta på något kul ändå, så det är väl lika bra att vi inte får ses ordentligt förrän ikväll.
 
Ännu en dag med sol och bad. Har läst ut en bok, ca 500 sidor, så nu läser jag bok nummer två.

1000022378.jpg
 
Hade så ont igår kväll att jag fick lägga till Celebra till kvällsmedicinerna. Oväntat god effekt men det verkar som att jag gått och blivit överkänslig mot celecoxib också :meh:

Har kunnat se hur urtikarian spridit ut sig över kroppen under morgonen och nu börjar ansiktsödemet infinna sig :arghh: Illamåendet och denna fruktansvärda klåda, JAG VILL INTE :cry: Som tur är har jag desloratadin, tavegyl och prednisolon hemma men det dröjer ju innan jag får lindring
 
Kände mig mer matt än vanligt igår och det visade sig att jag hade lite feber. Inga andra symptom. Förmodligen kroppen som säger ifrån att jag gjort för mycket under en längre tid kombinerat med det vidriga vädret häromdagen.
Känner mig hängig idag också så jag planerar att göra minsta möjliga idag.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag har snart semester i två veckor. Till en början var tanken att åka till Finland då, men av olika anledningar blir det nog inte av...
Svar
11
· Visningar
801
Senast: Red_Chili
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
645
Senast: Sassy
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
328
Senast: Celinehenn
·
Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
453
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Dressyrsnack 17
  • Patella, tips

Omröstningar

Tillbaka
Upp