Vad gör vi? Del CCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gått en promenad och passade på att handla. Fysion sa att höger ben är mer krampigt och idag upptäckte jag att jag får ont i det benet och på den sidan i ryggen. Hmm. Nu har jag iofs ont it hela ländryggen.

Äter en nektarin och funderar på att göra en tomat och mozzarella sallad till middag. Jag har enorma mängde tomater hemma. Tydligen kan man frysa tomater. Ska nog göra det.
 
Funderar på att göra torkade tomater av alla tomater. Det skulle vara perfekt i maten. Vill inte ha dem i olja men det verkar vara relativt lätt att frysa in dem i påsar.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag har snart semester i två veckor. Till en början var tanken att åka till Finland då, men av olika anledningar blir det nog inte av...
Svar
11
· Visningar
801
Senast: Red_Chili
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
645
Senast: Sassy
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
328
Senast: Celinehenn
·
Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
453
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Stora shoppingtråden II
  • Bildtråden

Omröstningar

Tillbaka
Upp