Vad gör vi? Del CCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag försöker läsa en engelska text bara för jag måste ha nånting att göra och inte bara sitta och tänka. Och jag vill INTE komma efter med skolan så då kan jag ju likagärna försöka göra lite skol saker nu.
Men jag fattar inte såmycket så det går ju inte så bra då 🙃
 
Jag försöker läsa en engelska text bara för jag måste ha nånting att göra och inte bara sitta och tänka. Och jag vill INTE komma efter med skolan så då kan jag ju likagärna försöka göra lite skol saker nu.
Men jag fattar inte såmycket så det går ju inte så bra då 🙃
Det är verkligen en tränings sak! Läste min typ första engelska bok på många år förra året och nu läser jag det lika lätt som svenska!
 
Ja ,men det blir inte mindre skitigt för det och jobbet måste göras
Jag brukar vara tacksam över att hantverkare faktiskt kommer och gör sådant jag inte kan göra själv
Och skitar ner ja alltså då får du väl säga till dom att inte slänga skräp på marken eller vad det nu är som stör
De hantverkare jag har haft har verkligen inte skitat ner utan faktiskt tagit med sig i stort sett allt avfall
 
Körde en italiensk kylskåpsrensning dvs fuskpizza.😁
Mini tortillas som botten eftersom de också behövde ätas inom snar framtid.
Hittade både mozzarella och parmaskinka som kompletterades med oliver, svamp, tomat, kronärtskocka och extra parmesan.
 
Jag brukar vara tacksam över att hantverkare faktiskt kommer och gör sådant jag inte kan göra själv
Och skitar ner ja alltså då får du väl säga till dom att inte slänga skräp på marken eller vad det nu är som stör
De hantverkare jag har haft har verkligen inte skitat ner utan faktiskt tagit med sig i stort sett allt avfall
Väldigt svårt för hen att inte skräpa ner när dom byter från 1937 kulo el och till 2024 el
 
Okej efter en dag med massa piller, jättemycket vila osv gick jag ut och sprang. Definitivt inte sjuk så yay!

Åt sedan en morot och kände som att jag var förkyld igen. Kompis kläcker ur sig "men du är inte allergisk då" tänkte tillbaka till igår och jag åt morot precis innan jag började känna förkylningssymptom. Kanske är det morötter då? 🤔

Annars har jag äntligen hittat ett proteinpulver jag gillar! Toppen för proteinpulver verkar inte krångla med min mage så då kan jag få i mig lite mer kalorier därifrån :banana:
 
Har diskat och felanmält blandaren i köket - det kommer vatten ur den när vi spolar i kranen (inga stora mängder, men tillräckligt för att det ska bildas en liten pöl som sen rinner ner i diskhon). Nu väntar jag på att badrummet ska bli ledigt, aka sitter i soffan med en gosig katt.
 
Okej efter en dag med massa piller, jättemycket vila osv gick jag ut och sprang. Definitivt inte sjuk så yay!

Åt sedan en morot och kände som att jag var förkyld igen. Kompis kläcker ur sig "men du är inte allergisk då" tänkte tillbaka till igår och jag åt morot precis innan jag började känna förkylningssymptom. Kanske är det morötter då? 🤔

Annars har jag äntligen hittat ett proteinpulver jag gillar! Toppen för proteinpulver verkar inte krångla med min mage så då kan jag få i mig lite mer kalorier därifrån :banana:
Låter inte hälsosamt att springa efter att man har behövt ta massa piller.
 
Tvätten upphängd på tork. Så behöver bara gå ner en gång till. Har insett att jag har fem blåa klänningar av olika modeller och nyans. Nej, jag vet inte varför. Försöker läsa på mer hur man färgar utan tvättmaskin. Borde kunna färga svart, och förhoppningsvis lila. Gul antar jag inte fungerar eller beige.
 
Jag försöker läsa en engelska text bara för jag måste ha nånting att göra och inte bara sitta och tänka. Och jag vill INTE komma efter med skolan så då kan jag ju likagärna försöka göra lite skol saker nu.
Men jag fattar inte såmycket så det går ju inte så bra då 🙃

Jobbigare att ta in på kvällen kanske? Läs en annan bok istället? Film ? :)
 
Okej efter en dag med massa piller, jättemycket vila osv gick jag ut och sprang. Definitivt inte sjuk så yay!

Åt sedan en morot och kände som att jag var förkyld igen. Kompis kläcker ur sig "men du är inte allergisk då" tänkte tillbaka till igår och jag åt morot precis innan jag började känna förkylningssymptom. Kanske är det morötter då? 🤔

Annars har jag äntligen hittat ett proteinpulver jag gillar! Toppen för proteinpulver verkar inte krångla med min mage så då kan jag få i mig lite mer kalorier därifrån :banana:
Vilket proteinpulver? 🙂 har också svårt för proteinpulver. 😬
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag har snart semester i två veckor. Till en början var tanken att åka till Finland då, men av olika anledningar blir det nog inte av...
Svar
11
· Visningar
801
Senast: Red_Chili
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
645
Senast: Sassy
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
328
Senast: Celinehenn
·
Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
453
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Stora shoppingtråden II
  • Bildtråden

Omröstningar

Tillbaka
Upp