Vad gör vi? Del CCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Strax dags att åka ut med båten 🛥️
Vi ska åka runt hela ön och se en hel del sevärdheter.

1000022411.jpg
 
Jag har ätit frukost och varit ute med min hund ❤️ Och nu ska jag snart åka hem men jag har skit mycket ångest pågrund av en sak så ligger och gosar med min hund justnu efter som att han är bäst på att hjälpa mot ångest ❤️ Jag önskar lite att jag kunde visa en bild men om jag ligger i sängen så ligger han jätte jätte nära och har huvudet på mig typ på min axel eller arm eller mage 😍 Så justnu har han huvudet på min arm och bara hjälper till att vara lugn liksom ❤️ För det går ju inte att INTE vara det av en jätte gosig hund!
 
Oajajaj.
Gick guidad tur i gruva. Tänkte att det skulle vara som i de anda grucor jag bsökt. Men nix. Deras hiss var ur funktoin. Så vi traskade i trappor. Många trappor. Branta trappor. Lika branta på nervägen som när vi tog oss uppför samma trappor.

Idag vill mina ben inte samarbeta. Jag har en träningsvärk jag inte upplevt på decennier. :rofl: Började när jag vaknade och upptäckte att jag inte kunde räta ut benen.

Ska på kurs med hund i eftermiddag. Spännande värre.
 
Lugn förmiddag med hundarna. Båda klippta vilket var välbehövligt.
Funderar på om jag ska orka sy en stund innan jag rullar mot sommarstugan :) Har ingen hundvakt denna veckan, så måste jobba hemma. Och då kan jag lika gärna vara i stugan några dagar, så är hundarna mer än nöjda 😍
 
Kvistlacket var dåligt så jag har varit iväg och handlat nytt, samt lagt på en första omgång lack. Ska snart på med ett lager till och sedan fortsätta att måla dörr i eftermiddag :up: .
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag har snart semester i två veckor. Till en början var tanken att åka till Finland då, men av olika anledningar blir det nog inte av...
Svar
11
· Visningar
801
Senast: Red_Chili
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
645
Senast: Sassy
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
328
Senast: Celinehenn
·
Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
453
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Stora shoppingtråden II
  • Bildtråden

Omröstningar

Tillbaka
Upp