Vad gör vi? Del CCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Velar om jag ska köpa en dyr tröja eller inte. Har egentligen inte råd, men jag har den redan i en annan färg och lever i den.
 
När det regnar så kan det lika gärna regna ordentligt :rofl:
Nu är det iaf sol igen.

1000022491.jpg
 
Jag är ensam hemma eftersom dottern och mannen tagit med sig alla tre hundarna på promenad. När de kommer hem ska vi åka en sväng till stallet.

Jag förstår inte riktigt var helgen tog vägen. Hur kan det redan vara söndag eftermiddag? Och redan september! Månaden då det börjar säljas julmust, årets smak på Juleskum, Dollarstore, Rusta och liknande ställen plockar fram både Halloween och juldekorationerna samtidigt... :D

Om jag gillar det eller tycker att det är lite väl tidigt låter jag vara osagt :angel:
 
Väntar ihärdigt och inte så tålmodigt mail från min förenings styrelse om jag får pengar för det queera hästlägret jag planerar för nästa sommar.
Om jag inte får pengar för det från föreningen blir det omständigare då jag måste söka från fonder. Det är styrelsemöte i helgen så de ska ta beslut då.. Nervöst.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag har snart semester i två veckor. Till en början var tanken att åka till Finland då, men av olika anledningar blir det nog inte av...
Svar
11
· Visningar
801
Senast: Red_Chili
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
645
Senast: Sassy
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
328
Senast: Celinehenn
·
Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
453
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Stora shoppingtråden II
  • Bildtråden

Omröstningar

Tillbaka
Upp