Vad gör vi? Del CCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag hämtade nyss ut ett paket med en parfym jag hade beställt. På köpet fick jag en liten provflaska av någon annan doft, men den är inte märkt så jag vet inte vad det är. :confused:
Den luktar gott iaf. Typ hårda, syrliga/sura citrongodisar. Annars brukar alla parfymer med citrus lukta myggmedel på mig.
 
Jag hämtade nyss ut ett paket med en parfym jag hade beställt. På köpet fick jag en liten provflaska av någon annan doft, men den är inte märkt så jag vet inte vad det är. :confused:
Den luktar gott iaf. Typ hårda, syrliga/sura citrongodisar. Annars brukar alla parfymer med citrus lukta myggmedel på mig.
Vilken usel marknadsföring. Här får du en provdoft sen får du gissa vilken den är när du ska beställa :confused:
Vill de ens sälja?
 
Jag hoppas att min känsla av halsont och snorighet, och att nysningarna och hostningarna jag nyss började med är inbillningssjuka 😢
Att folk inte förstår. Ett helt års träning och jobb helt förgäves om jag smittas nu ju.
Nästa gång får du kanske ta en veckas semester kring loppet? Jag tänker att det är det enda säkra sättet att hålla sig undan smitta!
 
Jag förstår hur det är, jag springer Göteborgsvarvet varje år. Men det är bara ett lopp, det kommer fler.
Jag brukar använda coldzyme ett par veckor innan och vara extra noga med handhygien. Och försöka undvika som största folksamlingarna.
Det har jag gjort nu men i år har det tydligen inte hjälpt (var ju sjuk förra veckan också).
Det suger verkligen när man kämpat för något så länge och det skiter sig. Jag satsar på PR i år. Vi får se vad som händer. Ska ta mig direkt hem efter jobbet och vila till tusen och proppa mig full med alla piller som finns oavsett vetenskapligt bevisat att de funkar eller ej. :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag har snart semester i två veckor. Till en början var tanken att åka till Finland då, men av olika anledningar blir det nog inte av...
Svar
11
· Visningar
801
Senast: Red_Chili
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
646
Senast: Sassy
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
334
Senast: Celinehenn
·
Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
454
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp