Vad gör vi? Del CCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jisses vad det åskar. Stod precis innanför dörren och hade dörren som skydd mot regnet och tittade på åskan. Det var ljust som på dagen. Regnet öser ner så jag fick stänga för jag blev dyngsur om fötterna trots att det är tak över ytterdörren. Riktigt mäktigt väder
 
hur ska jag ens kunna sova, 27 inomhus... men jag lär klaga i vinter när jag fryser också.
När folk ifrågasätter att jag antingen tycker det är för varmt eller kallt tittar jag bara på dem och säger "jag har ett smalt spann för min komforttemperatur". De brukar bli tysta då.
Varför är det inte okej att inte gilla vare sig varmt eller kallt utan trivas bäst i lite lagom?
 
En vän ville se hur mina hörlurar ser ut när jag har dem på mig, för hon var rädd att de skulle vara stora och klumpiga. Så jag satte på mig dem och tog bild. Och började lyssna på favoritmusiken. Nu går jag runt här, sjunger med, dansar lite smått, har rakat benen och funderar på att äta något eftersom jag börjar bli lite hungrig... Egentligen borde jag sova. Det går bra det här :rofl: Men mina hörlurar är så bekväma och ljudkvalitén är så bra, och det i kombination med favoritmusiken... :D
 
Äckelkvalmigt framåt kvällen men en halvtimme barbacka och skrittarbeta och lite galoppfattningar på ridbanan med härligaste hästen var inte tokigt 😍. Nehej skulle behöva försöka sova meeen det blir ju inte jättelätt när det är varmt inne (ACn är ju inte att tänka på) och så den rejäla åskfront som närmar sig 🫣 så blir väl att läsa länge ur en bok!
 
Igår blev jag kompis med en syrsa :D (Ja, jag gillar alla djur!)
Svårt att fota men det finns filmklipp på min Instagram.

1000022249.jpg
 
Haft ont i underbenen hela natten, misstänker att jag druckit för lite vatten under dagen?
Idag ska jag magasinera, köra bort skräp och måla sovrummet. Lägga ut lite saker på försäljning och om jag hinner/orkar ska jag klippa vad jag orkar av gräsmattan och kapa upp ett stort äppelträd som brutits sönder och skära bort fläkta grenar på andra. Borde även tända grillen en sista(?) gång. :(

Bokade om mammas tågbiljett, såg som tur var att det är spårarbeten den tänkta avgången så hon får åka ett tidigare tåg så får jag fixa det sista själv, packa det jag får plats med i bilen, försöka sova en sista natt och lämna huset efter helgen. 😭
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag har snart semester i två veckor. Till en början var tanken att åka till Finland då, men av olika anledningar blir det nog inte av...
Svar
11
· Visningar
801
Senast: Red_Chili
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
646
Senast: Sassy
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
334
Senast: Celinehenn
·
Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
455
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp