Vad gör vi? Del CCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lång dag idag
Först jobbat. Det var lite stökigt där..
Sedan luncha på Tinget
Titta på Det slutar med oss på nya Filmstaden, den var bra men lång
Hem och käka snabb middag - leverpastejs mackor och te
Städa hos djuren
 
Var är min utlovade åska?! Den skulle komma ihop med regn klockan 16, har fått typ tio droppar och hört ett svagt muller. Det kan ha varit en lastbil som körde förbi.

Men i grannorten öser det ner. Strömavbrott lite överallt. Det vill jag inte ha förstås, men en urladdning som tar bort det värsta klibbet vore gött .
 
Hah! Jag har nu Megara säkrat kablarna och sladdarna som går från tv/android box/nätverkskabel till grenuttaget. Förutom hdmi sladden som är någon slags tyg som hon inte tuggar på.

1724955997938.jpeg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag har snart semester i två veckor. Till en början var tanken att åka till Finland då, men av olika anledningar blir det nog inte av...
Svar
11
· Visningar
801
Senast: Red_Chili
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
646
Senast: Sassy
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
336
Senast: Celinehenn
·
Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
457
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp