Vad gör vi? Del CCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Väntar på att Någon ska lösa problemet som gör att jobbmailen ligger nere sedan kl 07 i morse. Jag har nått slutet av listan på saker jag kan göra utan att veta vad som ligger i inkorgen och försöker att inte känna mig stressad över att eventuellt missa något jätteviktigt och brådskande från nån kund eller liknande. Passar på att njuta lite extra av äppelmoset som jag lite lagom husligt sådär rörde ihop i morse, på äpplena som mamma och pappa hade med sig från sommarhuset när de var här förra veckan 😊
 
Min favoritrestaurang la precis ut ett inlägg med texten ”We’re tired of making content please just come and try our food” och som marknadsförare och nutida människa gick det rakt in i hjärtat. På att både göra och konsumera reklam. Men eftersom jag också fullkomligt älskar smart reklam så blev jag också imponerad av hur effektivt temat icke-reklam är. Än så länge. Fram tills att alla hakat på trenden då. Gissar att min restaurang är långt ifrån först i ledet.
 
Min favoritrestaurang la precis ut ett inlägg med texten ”We’re tired of making content please just come and try our food” och som marknadsförare och nutida människa gick det rakt in i hjärtat. På att både göra och konsumera reklam. Men eftersom jag också fullkomligt älskar smart reklam så blev jag också imponerad av hur effektivt temat icke-reklam är. Än så länge. Fram tills att alla hakat på trenden då. Gissar att min restaurang är långt ifrån först i ledet.
KOM OCH ÄT!

Funkar väl också :p
 
Sådärja. Elektrikern bytte en 25-fas i ytterskåpet som var typ pulver, helt itu, jisses. Ville inte öppna skåpet själv och fingra i det. Men var ju så säker att jag släckte lampan i v-rummet då den ju blinkade och när jag gick in för att slå på lyset var det redan påslaget och lös normalt! 🙃
 
Vi gick en promenad till stranden, via centrum. Kikade på lite olika utflykter att välja på.

1000022236.jpg
 
Idag är det tillräckligt varmt för sommarklänning igen. Särskilt som solen strålar och det är vindstilla. Men så fort solen går ner så blir det kyligt igen.

Konstigt nog så är jag normal på dagen, på kvällen fryser jag för att senare på kvällen svettas. Mysko. Samma temperatur inne, iaf på kvällen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag har snart semester i två veckor. Till en början var tanken att åka till Finland då, men av olika anledningar blir det nog inte av...
Svar
11
· Visningar
801
Senast: Red_Chili
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
648
Senast: Sassy
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
336
Senast: Celinehenn
·
Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
457
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp