Vad gör vi? Del CCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varför tar allting sån tid? Väntar på besked från försäkring, gått snart sex veckor. Väntar på Försäkringskassan, gått fem veckor. Väntar på hantverkare för offert, gått sju veckor.
 
Jag är också opepp... och tänker faktiskt låta mig vara det idag. Jag är redigt sliten så det behövs nog en dag utan måsten.
Jag somnade om, så nu ligger jag i sängen inklämd mellan hundar iaf :heart Har så mycket jag borde göra, och allt är sådant son är olika grader av jobbigt utan att det ens kommer kännas speciellt bra när det är gjort. Förvisso kommer sambon hem inatt, men annars har jag absolut ingenting att se fram emot heller. Känns så meningslöst allting...
 
Känner mig pigg i dag men samtidigt känner jag att varför måste jag vara vuxen och vara på jobbet och grejer? :cautious:
Är även vansinnig på kollegor som kommer till jobbet förkylda. Jag kan inte bli förkyld igen just nu! Jag ska springa halvmara om en vecka ju :arghh:
 
Känner mig pigg i dag men samtidigt känner jag att varför måste jag vara vuxen och vara på jobbet och grejer? :cautious:
Är även vansinnig på kollegor som kommer till jobbet förkylda. Jag kan inte bli förkyld igen just nu! Jag ska springa halvmara om en vecka ju :arghh:
Om man bara är lite grann förkyld måste man ju få vara på sin arbetsplats? Lite snuva och hosta kan ju hålla i länge. Eller du menar kanske folk som är rejält sjuka med feber, osv?
 
Om man bara är lite grann förkyld måste man ju få vara på sin arbetsplats? Lite snuva och hosta kan ju hålla i länge. Eller du menar kanske folk som är rejält sjuka med feber, osv?
Ja alltså, blek, kallsvettig, blanka ögon, hostar, nyser, snorar, andfådd av att gå och hämta kaffe 50 meter bort.
Fattar om det är lite förkylt. Men den här personen tolkar jag är mitt uppe i den värsta delen av förkylningen och har förmodligen feber.

Jag får sätta mig ute och jobba i dag.
 
Ja alltså, blek, kallsvettig, blanka ögon, hostar, nyser, snorar, andfådd av att gå och hämta kaffe 50 meter bort.
Fattar om det är lite förkylt. Men den här personen tolkar jag är mitt uppe i den värsta delen av förkylningen och har förmodligen feber.

Jag får sätta mig ute och jobba i dag.
Är någon så dålig borde ju chefen skicka hem personen! Hen borde ju kunna prestera något alls på jobbet
 
Är någon så dålig borde ju chefen skicka hem personen! Hen borde ju kunna prestera något alls på jobbet
Ja, jag håller med. Personen proppar i sig piller och jobbar mest vid datorn så lite får hen nog gjort dock. Vill samtidigt inte riktigt störa chefen som är iväg på utbildning... Knepigt. :)
 
Ja alltså, blek, kallsvettig, blanka ögon, hostar, nyser, snorar, andfådd av att gå och hämta kaffe 50 meter bort.
Fattar om det är lite förkylt. Men den här personen tolkar jag är mitt uppe i den värsta delen av förkylningen och har förmodligen feber.

Jag får sätta mig ute och jobba i dag.
Jäkla folk. Inne i den lilla närbutiken igår satte en i närheten av mig i kassan att börja nysa och snorvla och jag backade automatiskt undan, har ingen lust att bli smittad om denne är sjuk.
 
Ovädret som skulle kommit igår kom visst nu istället. Plötsligt dundrade det till ute och så hörde jag hur det började ösregna. Nu mullrar det ännu mer, och jag är glad åt att inte vara ute på promenad eller jobba som brevbärare :p Hoppas det slutar om någon timme när det är dags att ta sig till jobbet.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag har snart semester i två veckor. Till en början var tanken att åka till Finland då, men av olika anledningar blir det nog inte av...
Svar
11
· Visningar
801
Senast: Red_Chili
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
646
Senast: Sassy
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
334
Senast: Celinehenn
·
Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
455
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp