Vad gör vi? Del CCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hur deppigt att jag tappade jordens godaste och finaste cheesecake så allt blev mos? 🤯🤬😭
Som tur är hade alla redan fått en bit. Men det var ju typ hälften kvar. Och jag hade tänkt bjuda morgondagens besök på den. Hinner inte åka och handla och har inte kvar så jag kan göra ny.
Har som tur är saker att göra en paj till imorgon. Men ååååååh! Jag orkar inte!
Den som var så vacker och så god! 🤯
Å,vad jag känner med dig!
Jag hade gjort chokladdoppade lakritskolor med hela min själ till jobbets julgodisbuffé
för några år sedan.

Sedan la jag burken på biltaket och körde iväg :arghh:.

Det värsta var att den låg kvar i 3 km tills jag körde ut på stora vägen.

Jag hörde hur något lät när den harsade omkring på taket, men kopplade inte förrän den åkte av med dunder och brak när jag drog upp hastigheten.

Jag grät hela vägen till jobbet 😢.
 
Har suttit med på frukosten vid gemensamma fika-arean på jobbet för första gången på flera år.
Har iom corona/sjukskrivning hamnat utanför och de i mitt team går till olika ställen och äter frukost. Så jag har bara suttit kvar vid min plats.

De som sitter vid fika-arean här är människor jag inte har så mycket gemensamt med men ska försöka komma ur rädslan att sitta tyst, med "nytt" folk.

Det gick bra, känner mig stolt :) (låter väl som en piss i havet men)
 
Fick 12 övningar av sjukgymnasten, som jag ska göra 3-4 gånger per dag á 15 repetitioner, i fyra veckor. Känner redan nu att det inte kommer bli av :angel: :o
Men jag ska göra mitt bästa. En del är lätta att göra medan man gör annat, typ tåhäv när jag borstar tänderna. Andra är mer redskapskrävande och besvärligare att få in i vardagslivet.
 
Vaknade precis efter en ganska sömnlös natt. Orsaken? Pipande/visslande andningsljud i mitt öra. Orsakad av vem?

Se nedan :sleep:

Snapchat-894901304.jpg
 
Har varit och köpt mjölkskummare på lunchen och väntar på att ett möte ska börja nu. Får se hur det går med att ha möte utomhus när det är mycket stoj och stim ute.
Ångrar att jag inte köpte två mjölkskummare, jag får gå och köpa en till någon dag. Då kan jag göra matcha på jobbet också! :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag har snart semester i två veckor. Till en början var tanken att åka till Finland då, men av olika anledningar blir det nog inte av...
Svar
11
· Visningar
801
Senast: Red_Chili
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
645
Senast: Sassy
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
332
Senast: Celinehenn
·
Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
453
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Felin hyperestesi
  • Senast tagna bilden XV
  • FÅRtråden

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp