Vad gör vi? Del CCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Köpt en födelsedagspresent till mig själv. (Fyller inte år fören om ett par dagar). En dammsugare till bilen. Orimligt peppad. Aldrig haft ett sånt här stort ha-begär i hela mitt liv. 😍 Köpte några bra städmedel till bilen också när jag ändå höll på. Nu längtar jag tills allt kommer.
 
Haha, har tittat till katterna genom min övervakningskamera. Ropade på den lille så att han gick fram till kameran, men väl framme började han slå på den 😅
 

Bifogade filer

  • IMG_1501.png
    IMG_1501.png
    240,7 KB · Visningar: 62
Idag ringde ngn och ville låta mig slippa ”dyra avgifter för elavtal” eftersom ”många har onödigt dyra avtal”. Ja absolut men jag har redan ett elhandelsavtal utan fasta avgifter. Jag tror jag sade det två gånger men säljaren lyssnade inte på det örat så jag lade på 🤷‍♀️
 
Jag hämtade ett paket med medicin från Apotea och givetvis nådde jag inte i boxen det hade hamnat i så efter lite krånglande med att försöka nå så bad jag om hjälp, och fick det. Dumt att vara kort!

Är lite ledsen och irriterad men kan inte prata om det med någon så får vara ledsen och irriterad för mig själv om jag inte tar och rycker upp mig, som det så fint heter. Det är väl bara att tänka positivt och allt det där. Suck.

Var sugen på glass så tänkte köpa en glass när jag ändå var i affären och hämtade paket. Insåg att nästan30 kr för en glass är dyrt om man kan köpa 8 glassar för strax över 30 kr så köpte det istället så har jag i frysen för tillfällen när livet suger, som i dag. Har jag ingen att prata med kan jag ju äta en glass åtminstone.
 
När jag skulle åka tillbaka från Skärholmen hoppade jag på tunnelbanan i fel riktning och upptäckte det inte förrän i Fittja. Fick raskt hoppa av och ta tunnelbanan tillbaka igen. Varför händer sånt här alltid mig?
 
Försöker hitta spännande frukost-recept, går sådär... Men har hittat ett på frukostmuffins som jag är sugen på att prova!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag har snart semester i två veckor. Till en början var tanken att åka till Finland då, men av olika anledningar blir det nog inte av...
Svar
11
· Visningar
801
Senast: Red_Chili
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
646
Senast: Sassy
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
334
Senast: Celinehenn
·
Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
454
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp