Vad gör vi? Del CCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Om man är mig så ska man inte klicka på mail från FirstVet med titlar som, Hur vet man om katten har salmonella? Läste igenom alla symtomen och började fundera på, kan det här stämma in på Megara (det gjorde det inte fyi) :crazy:

Curling var ordet.
 
Har en av de mer intensiva perioderna på jobbet nu och förmiddagen var tuff. Jag har en lång väg till att bli arg men idag var det nära att jag sa saker jag skulle ångrat :bag: Men nu har jag fått vara- och jobba ifred en stund så nu känns det bättre igen 😅 Puh, längtar till stallet nu
 
Puh, hemma från vad som var meningen skulle vara en 'kort' promenad. Gick vilse 3 ggr i Årstaskogen (nej den är inte så stor) och lyckades halka i en hal nedförsbacke med granbarr. Kom inte upp och det slutade med att jag kasade mig ner och det var sedan något stickigt i rumpan, plus att jag slog i både den och armen. Fick fråga ett antal personer (som tur är, så är den ganska välbesökt) och naturligtvis var jag på väg åt precis fel håll. Följde instruktionerna och gick vilse igen. Sedan var det som tur var, raka vägen fram, det fanns en genväg men den vågade jag inte ta. Kom ut i en annan del av Årsta än den jag var säker på att jag var i :meh:

Apropå Missing People tråden, så skulle anden vara villig men inte knopp eller kropp. Om vi säger såhär. I princip omedelbart skulle det vara två människor som behövde hittas och eventuellt transporteras till läkare :meh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag har snart semester i två veckor. Till en början var tanken att åka till Finland då, men av olika anledningar blir det nog inte av...
Svar
11
· Visningar
801
Senast: Red_Chili
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
646
Senast: Sassy
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
336
Senast: Celinehenn
·
Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
456
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp