Vad gör vi? Del CCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag längtar tillbaka till jobbet jag 😅
Börjar i oktober, en dag i veckan. Helt lagom! Behöver komma ut från bebisbubblan och prata om annat än barn.

Det förstår jag! När min barndomskompis fick barn pratade vi ALDRIG om barnet och det tyckte hon var underbart (vi hade en massa andra intressen att prata om) :D Hon tyckte också att det var härligt att gå tillbaka till jobbet :laugh:
 
Det förstår jag! När min barndomskompis fick barn pratade vi ALDRIG om barnet och det tyckte hon var underbart (vi hade en massa andra intressen att prata om) :D Hon tyckte också att det var härligt att gå tillbaka till jobbet :laugh:
Ja, man tröttnar på att prata barn. Jag som dessutom inte är intresserad av (andras) barn tycker det är dötrist.
På jobbet kan jag alltid prata jobb. Och jag älskar att prata jobb!
 
Njuter för fullt av sista gnuttorna av sommaren men ändå passar jag på att beställa de första julklapparna 😄 (nåja årets första blev ju före mitten av juli på gekås ullared) fick feeling när jag beställde de söta små hund- och kattluciorna från Lillytex när de hade sommarrabatt 😁.
 
Det förstår jag! När min barndomskompis fick barn pratade vi ALDRIG om barnet och det tyckte hon var underbart (vi hade en massa andra intressen att prata om) :D Hon tyckte också att det var härligt att gå tillbaka till jobbet :laugh:
Samma här med flera kompisar. De ville så gärna få prata om annat.
Eftersom jag inte har barn själv så blev det ju inte automatiskt så att jag drog igång barnprat genom att prata om egna ungar.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag har snart semester i två veckor. Till en början var tanken att åka till Finland då, men av olika anledningar blir det nog inte av...
Svar
11
· Visningar
801
Senast: Red_Chili
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
645
Senast: Sassy
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
328
Senast: Celinehenn
·
Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
453
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Dressyrsnack 17
  • Patella, tips

Omröstningar

Tillbaka
Upp