Vad gör vi? Del CCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är ni med ute och ser norrsken ? 😍 min mobil ligger på laddning (var nästan urladdad) så lånade sambons mobil, han sover så missar det men jag tog lite bilder 😍
 

Bifogade filer

  • Messenger_creation_ac44a168-88b3-4d9a-9b92-73ad743af040.jpeg
    Messenger_creation_ac44a168-88b3-4d9a-9b92-73ad743af040.jpeg
    61,1 KB · Visningar: 28
Dags att borsta tänderna och sen sova. Imorgon ska jag till stallet på förmiddagen och sen handla mat.
På eftermiddagen ska jag in till Malmö. Först fixa naglarna och sen göra lashlift. Det senare hos en ny tjej. Hoppas att hon är bra!
 
Jag satt har i lungnan ro och printade ut "car trip" grejor att ha med till barnen nar vi aker for att hamta puppy ... och plotsligt ser jag MAD tidningen's kortlek fran 80-talet :D sa vansinnigt mycket kul som vi haft med den och sa mycket enklare det var att flyga i 8-12 timmar med barnen nar man hade den med sig.
Sjalvklart ar en kortlek nu bestalld och kommer forhoppningsvis fore Lordag.:cool:
 
Så har vi ännu en skjutning- ett mord inne i stan. Sjukt.
"Sverige ses som ett skräckexempel på hur det går när man inte tar tag i gängkriminaliteten. Nu kräver danska toppolitiker att Sverige agerar för att strypa gänginvasionen över sundet." Står det på aftonblaskans sida. Ptja vad kan det annars blir när man daltar istället för hårda straff....
 
Dricker kaffe och lyssnar på en film. Vi ska se på tre filmer själva som vi ska diskutera i efm.
Tittade på två i går kväll så nu har jag en halv kvar.(Vi fick se dom när vi ville)
Viktigt ämne men så sega föreläsare.
Skönt att få sova lite längre och så ska jag gå ut och jogga.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag har snart semester i två veckor. Till en början var tanken att åka till Finland då, men av olika anledningar blir det nog inte av...
Svar
11
· Visningar
801
Senast: Red_Chili
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
645
Senast: Sassy
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
328
Senast: Celinehenn
·
Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
453
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Stora shoppingtråden II
  • Bildtråden

Omröstningar

Tillbaka
Upp