Vad gör vi? Del CCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Du ställde inte upp i femkampen ;)

Det är faktiskt en gren jag gärna hade provat :D
Synd för min del att de tar bort ridningen bara. Rida kan jag, simma är jag bra på och skytte är jag också bra på. Avskyr att springa men min pappa är f.d. elitlöpare så jag kan lära mig. Fäktning kvar. Har en kollega som var påtänkt till OS 1992 så kan få träning där också.
 
Det är faktiskt en gren jag gärna hade provat :D
Synd för min del att de tar bort ridningen bara. Rida kan jag, simma är jag bra på och skytte är jag också bra på. Avskyr att springa men min pappa är f.d. elitlöpare så jag kan lära mig. Fäktning kvar. Har en kollega som var påtänkt till OS 1992 så kan få träning där också.
Vi pratade ju om det förra OS
Så lite besviken att du inte satsade nu till Paris faktiskt :p
 
Jag städar kryddlådan :D.
Tack för inspirationen, @sthu (visst var det du som visade din fina kryddhylla) :up: .
 

Bifogade filer

  • 20240812_153659.jpg
    20240812_153659.jpg
    329,7 KB · Visningar: 31
Det är en blåsig dag idag, det gör att det snöar björkfrön - massor av dom!
Nu har jag precis ställt ut kaffekoppen på verandabordet och det ligger redan tre frön där och guppar :cautious:
 
Det ar dags att starta dagen. I dag blir det lite svalare, och hogsta temperaturen blir officiellt perfecta 24*C. De narmaste 10 dagarna ska bli 23-28*C och kallast 10-13*C vilket ger det perfecta vadret. Sol och "sweater weather" morgon och kvall skona dagar (dar jag gillar sweaters under dagen ocksa:o) och kalla natter sa man sover skont med oppet fonster.

Jag har lite arenden jag behover utratta i dag, sedan ska jag fortsatta roja i garaget. Det lar ta ett par veckor till innan jag ar klar. Men skam den som ger sig.:p
 
Jag är också dundertrött idag. Så skönt att vara helt ensam på gården en stund. Helt tyst utom fågelsång och enstaka hästfrust. 😍
Tänker faktiskt inte göra någonting av allt på planeringslistan idag.
Ska ev få gäster imorgon och måste baka isf. Men i övrigt tänker jag göra noll.
 
Okay ... sa det ar dags att stiga in i duschen och att antligen starta dagen. Hundarna ar fantastiskt talmodiga pa morgonen och vantar taligt pa att jag ska vakna till liv ... nu gruvar jag mig lite for valp och borja trana den talmodigheten igen.:p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag har snart semester i två veckor. Till en början var tanken att åka till Finland då, men av olika anledningar blir det nog inte av...
Svar
11
· Visningar
801
Senast: Red_Chili
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
645
Senast: Sassy
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
328
Senast: Celinehenn
·
Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
453
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Stora shoppingtråden II
  • Bildtråden

Omröstningar

Tillbaka
Upp