Vad gör vi? Del CC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi åkte spontant ut till min mormor. Tog med mig gofika och så åkte vi till den lokala handelsträdgården och shoppade blommor till henne.
Mamma kom också dit så vi kunde hjälpas åt att bära fram mormors hammock. :) Spritsade upp några extra tarteletter till henne också och lämnade två stora lådor med fikabröd. Så nu kan hon skrytbjuda hemtjänsten när de kommer, som hon älskar att göra. 😂

Är nu sopslut efter drygt 4h körning i, till stor del, Stockholmstrafik och dessutom en hel massa vägarbeten. Och utan fungerande AC i bilen.😵‍💫
 
När vi varit och badat måste väl hunden också ha hudkräm och smink eller? Verkar ju hon tycka iaf IOM parkeringsplatsen och blicken. 🙄😅❤️
Bästa lillsimmaren! 😍
IMG_8214.jpeg
 
Stör mig på folk som inte förstår att man kanske inte kan stå och pilla med mobilen hur som helst på arbetstid. Nu under eftermiddag/kväll har jag fått vad som känns som en miljon sms från en person som vill ha svar på sitt första sms till mig. Personen vet vad jag jobbar med och vet mycket väl att jag jobbade under eftermiddag/kväll :meh: Ska äta lite middag nu, sedan försöka svara vänligt...
 
Stör mig på folk som inte förstår att man kanske inte kan stå och pilla med mobilen hur som helst på arbetstid. Nu under eftermiddag/kväll har jag fått vad som känns som en miljon sms från en person som vill ha svar på sitt första sms till mig. Personen vet vad jag jobbar med och vet mycket väl att jag jobbade under eftermiddag/kväll :meh: Ska äta lite middag nu, sedan försöka svara vänligt...
Va kan man inte :eek:



Jag var kanske lätt ironisk här :cool:
 
Well, vi har haft personal som inte haft en tanke på att det inte skulle gå så helt självklart är det tydligen inte :D
Det står bestämt i våra regler som vi skriver under att privat mobil inte får användas på arbetstid tror jag
Undantaget om man väntar viktigt samtal eller nåt i den stilen
Om något skulle hända och mobilen går sönder tror jag inte vi får ersättning för det eftersom vi har en jobbtelefoner
Så det kan ju vara lite vanskligt att ha den på jobbet
 
Klappar mig själv på axeln. Har packat det mesta som jag ska ha på torsdag. Hatar att packa och mår bättre om jag inte gör det i sista sekund.
Har tittat på Hugo Åbergs och följer handbollen lite från och till, är ju så nervöst.
 
Kom på att barnen inte behöver gps-tag eller gps-klockor för att kunna få mer frihet när vi är iväg. Räcker gott med en mobilväska eftersom de har egna mobiler så det är nu beställt :up:
 
Än är det sommar! Allsång på Skansen med bla Uno Svenningsson/Vågorna och han har ju blitt lite äldre men rösten är då sig lik och så kokt krusbärskräm på krusbär jag plockade i mammas trädgård 😍.
 
Blev en vända till på jobbet .Var någon utlänning som glömt koden till säkerhetsskåpet och killen med jour hade inte sin nyckel programmerad för nyckelskåpet .Dom börjar titta snett på mig på coopen när jag kommer med tre sopsäckar pant var gång :laugh: Har pantat för över 1000 spänn och det verkar inte minska alls på säckarna Fiskade ikväll åxo .Fick några små av var sort . En fick duga som matfisk .Så fick jag på en stor tall då var det dax att åka hem
 
Blev en vända till på jobbet .Var någon utlänning som glömt koden till säkerhetsskåpet och killen med jour hade inte sin nyckel programmerad för nyckelskåpet .Dom börjar titta snett på mig på coopen när jag kommer med tre sopsäckar pant var gång :laugh: Har pantat för över 1000 spänn och det verkar inte minska alls på säckarna Fiskade ikväll åxo .Fick några små av var sort . En fick duga som matfisk .Så fick jag på en stor tall då var det dax att åka hem
Är det nån skillnad om nån utlänning eller svensk glömt koden?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
67 655
Fritid Funderar på att åka till Oslo men när jag googlar hittar jag inget som verkar kul att göra eller se där. Sitter bukefalisterna på några...
Svar
9
· Visningar
316
Senast: bollen__
·
Mat Vår klubb ska på en överraskningsresa i helgen (eller jag som ordförande vet ju vart vi ska 😉) vi kommer bo i stugor med självhushåll...
Svar
17
· Visningar
1 106
Senast: Entourage
·
Tjatter Spinoff på tråden om vad du inte har gjort som alla andra gjort. Vad har folk här gjort som är ovanligt, unikt, oväntat, som få eller...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
10 867

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Felin hyperestesi
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Stora shoppingtråden II
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp