Vad gör vi? Del CC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äter god macka! Första gången jag hittar huvudsallad sedan jag flyttat till Nyköping. Vet inte vad det är med detta landskapet, men det är den enda salladslöven jag gillar, ÄLSKAR dem! Gott gotteligottgott! Så köpte med andra ord två huvudsallader. Jag kommer få kränga massor löv nu så de inte blir dåliga!

453251375_10160572149678877_618278164903741624_n.jpg
 
Äter god macka! Första gången jag hittar huvudsallad sedan jag flyttat till Nyköping. Vet inte vad det är med detta landskapet, men det är den enda salladslöven jag gillar, ÄLSKAR dem! Gott gotteligottgott! Så köpte med andra ord två huvudsallader. Jag kommer få kränga massor löv nu så de inte blir dåliga!

Visa bifogad fil 150326
Min nya (alltså ny för mig) salladsfavorit är machésallad :) . Spenat gillar jag också att äta som sallad.
 
Sitter på tåget på väg till vaccination.
Tar tag i den omöjliga uppgiften att skapa en Bruce lista. Jag har tagit mig över det första hindret - att banta ner sjuttioelva låtar till 18.
Nu sitter jag och flyttar låtar fram och tillbaks som en tok för det måste vara bra övergångar ju :arghh:
 
Dagen's klient stallde in traningen sa nu har jag hela dagen ledig och funderar lite pa vad jag ska hitta pa i dag. Formodligen bakar jag muffins till kontorspersonalen och aker upp till jobbet med. De kan behova lite gott nar de maste jobba och vi andra ar lediga. :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
67 655
Fritid Funderar på att åka till Oslo men när jag googlar hittar jag inget som verkar kul att göra eller se där. Sitter bukefalisterna på några...
Svar
9
· Visningar
316
Senast: bollen__
·
Mat Vår klubb ska på en överraskningsresa i helgen (eller jag som ordförande vet ju vart vi ska 😉) vi kommer bo i stugor med självhushåll...
Svar
17
· Visningar
1 106
Senast: Entourage
·
Tjatter Spinoff på tråden om vad du inte har gjort som alla andra gjort. Vad har folk här gjort som är ovanligt, unikt, oväntat, som få eller...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
10 867

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Felin hyperestesi
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Stora shoppingtråden II
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp