Vad gör vi? Del CC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu är katten som inte var Sigge men kanske eventuellt en Bamse på väg in till vetrinären för att kolla chip. Håller tummaramn för att det är en Bamse så han kommer hem.

Stötte på en katt i skogen hemma hos mig. Min närmsta granne är min mamma som bor 2,5km bort sen är det typ miltals med skog. Kom en stackars ensam jamande katt som inte var skraj för mmina jhundar. En ganska ung ha nkatt verkade som om han haft halsband. jag ställde ut mat och vatten utanför en av mina byggnader och ahn uppehöll sig. Kunde inte ta in honom då jag är riktigt allergisk mot katt + att hundarna gärna jagar katter

Kom ut en tjej igår som saknade sin katt fångade in honom men det vart inte rätt. Jag annosnerdae på olika grupper på facebook och har eventuellt fått napp.

Håll tummarna för att det är en Bamse :heart
453101367_10160439894896819_9034133448801714256_n.jpg
 
Chat GPT fixade precis en grej till mig på typ 5 sekunder, som hade tagit mig ca 2 timmar att göra (eller 3 eftersom det var en så urtråkig uppgift att jag hade antingen prokrastrinerat till tusen, eller tittat på gulliga katter på instagram var tionde minut bara för att stå ut med uppgiften) :p
 
Hemma och vilar upp mig efter en vecka som banchef på en stor hopptävling. Snitt på 24.000 steg och 100% fokus 12-16h per dag. Tur att jag har en hel vecka utan större planer :) Just nu kollar jag på gamla Greys Anatomy-avsnitt och ska nog försöka slutföra lite UFOn i syrummet sen…
 
Tog lunchpromenad, den var varm och svettig 😅 Nu ska jag se om jag inte kan få samma fart i skrivandet som jag hade i förmiddags. Just nu är inte motivationen på topp pga kaosmagen, men jag hoppas att jag kommer igång om jag bara... kommer igång. :cautious:
 
Sitter och segar i soffan och tittar på simningen simningen.

Borde äta lunch.

Borde ta en promenad och hämta ut paket.

Borde mäta och nåla lite på senaste syprojektet som ligger på bordet framför mig. Tänkte jag skulle göra det framför simningen men det går sådär...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
67 654
Fritid Funderar på att åka till Oslo men när jag googlar hittar jag inget som verkar kul att göra eller se där. Sitter bukefalisterna på några...
Svar
9
· Visningar
316
Senast: bollen__
·
Mat Vår klubb ska på en överraskningsresa i helgen (eller jag som ordförande vet ju vart vi ska 😉) vi kommer bo i stugor med självhushåll...
Svar
17
· Visningar
1 106
Senast: Entourage
·
Tjatter Spinoff på tråden om vad du inte har gjort som alla andra gjort. Vad har folk här gjort som är ovanligt, unikt, oväntat, som få eller...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
10 867

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Stora shoppingtråden II
  • Bildtråden

Omröstningar

Tillbaka
Upp