Vad gör vi? CVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
4BEFDA25-7A9A-4A88-9A14-4498130F7BFA.jpeg

4BEFDA25-7A9A-4A88-9A14-4498130F7BFA.jpeg
Nu jäklar ska det skrivas avslutande diskussion! Irish fast med Baileys pga avskyr whiskey.
Får nog läsa igenom arbetet imorgon innan jag skickar in det :angel:
 
Handdukar? Underkläder och strumpor? Sängkläder? Hade inte klarat oss utan vår torktumlare, speciellt inte eftersom vi har massa husdjur som vill sova i sängen med oss :)
Åh sablar!! Kom just på att jag hade lämnat sängkläder i tvättmaskinen för några dagar sedan, och inte plockat ur dem efteråt, glömde totalt bort det! Tills jag läste detta :nailbiting::nailbiting:
Törs jag kolla? :cautious::cautious::cautious:
 
Jag hade en felaktig minnesbild i huvudet helt enkelt :) hade för mig att den var vit men när jag såg målningen och sedan googlade på ett foto så insåg jag att den var grön.
Mandelaeffekten! Såg en dokumentär om det i förmiddags. Den var nog vit i ett parallellt universum..!
 
Om folk som jobbar hemifrån nu fortsatte med det så skulle det innebära en stor skillnad från förut dock.
Det skulle det ju. Men jag tror inte att alla som jobbar hemifrån nu skulle må bra av det i längden. Det är nog många som längtar tillbaka till sina arbetskamrater vid det här laget...... Men det kanske skulle gå att få till en balans när man i större utsträckning jobbade hemifrån, t.ex. 2-3 dagar/vecka :) .
 
Fåglarna anfaller! Hörde för en stund sedan hur en ruta krossades i rummet intill. Snabbt som ögat öppnade jag fönstret för att se vem som var skyldig och det jag såg var en fasantupp som snabbt knatade från brottsplatsen. Jädra ligist, och dem har jag gett säd till hela vintern :(

Uhep6EC.jpg

OACCEPTABELT OCH OTACKSAMT BETEENDE!!!! :rage::rage:

Edit: Hoppas hen klarade sig :/
 
Med ceriserosa stripes! :angel::D
Kom igeeen, bästa bilen när en är lite trött och har handlat - inget mer förvirrat letande bland en massa "likadana"!

//Hon som köpte en liten grå VW i somras och sedan dess blivit varse om hur många små grå VW som rullar omkring...
+ @MJLee för er vetskap så har jag en gång i tiden haft en ilsket KNALL-GUL (kanariegul!!) ford fiesta :p
Jag döpte den till Kycklingen, medans käre far döpte den till Brevlådan... (ja, den hade taklucka också) :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
719
Senast: Svartkatt
·
Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
8 009
Senast: Enya
·
Katthälsa Är förstagångskattägare men är inte ny på djurmat sas, har haft hundar med känsliga magar och allergier så att läsa...
Svar
15
· Visningar
717
Senast: Krålus
·
Skola & Jobb Jag har ett nytt jobb på gång. Jag har fått ett muntligt erbjudande med fastställd lön som jag tackat ja till. Vi har kommit överens om...
2
Svar
21
· Visningar
1 170
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp