Vad gör vi? CVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vänta bara tills du inser att första Aliens kom ut -79. :D
You're welcome!

Det slår inte lika hårt, eftersom jag inte var född -79 ;). Det är liksom utanför mitt tidskoncept.

Men när man kommer ihåg hur man satt som 18-åring och såg premiären av Sagan om Ringen på bio, och sen inser att det är snart 20 år sen... jag som minns det typ som igår :D!
 
Har nattat mini som somnade utan några större problem i sitt rum :banana: Väntar på att en viss 12 åring ska duscha klart någon gång så jag får killarna i säng också.
 
Det slår inte lika hårt, eftersom jag inte var född -79 ;). Det är liksom utanför mitt tidskoncept.

Men när man kommer ihåg hur man satt som 18-åring och såg premiären av Sagan om Ringen på bio, och sen inser att det är snart 20 år sen... jag som minns det typ som igår :D!

Haha, det var inte jag heller! Jag såg den däremot någon gång slutet på 80 starten på 90 och trodde att den var ny då. Minns det som igår också. :D

Och när jag insåg att Buffy premierade för över tjugo år sedan. 😱
 
:D Kanske psykologiskt typ att det är personen som spelar som utsätts för det läskiga och då är det lugnt? Vem tittar du på? Kanske kan jag hitta någon ny rolig.

Spelar just nu Outlast 2, och har gapflabbat flera gånger :angel: är inte så rädd av mig :p
Nej du vet nog om dem. Den jag pratade om i det inlägget var markiplier, jag följer bara honom och jacksepticeye. Är inte ett jättefan och pga inte alla videor är textade förståeligt nog. Och de två har bland de största fanbaserna som ibland ställer upp och textar några hela videor. Annars är det ju den automatiska och det är inte alltid rätt ;)
 
I dag gjorde jag scones med bjornbar i till lunch. :d Middagen blir nagon sorts paj ... jag maste "raida" kylskapet innan jag bestamt vad for sort det blir.

Princess Diva ar i onad. Hon fick tag pa en fagel, :rage: men den han smita nar hon skulle byta grepp. Jag hoppas att den klarar sig.
Åh sconesen lät smaskiga!
 
Fageln var alltsa pa grasmattan pa var tomt. :cautious: Da jag inte kan hitta nagon fagel flera hundra meter runt platsen hon fick tag pa den misstanker jag att den klarade sig. Jag sag inte vad hon hade, men hennes "frenzy" var inte i niva med nagot normalt sa jag sa at henne att slappa ... vilket hon inte gjorde :rage: MEN hon blev sa stressad att hon nastan slappte och nar hon skulle ta ett battre bett smet den. :)

Åh sconesen lät smaskiga!

SUPER goda!
 
Nej du vet nog om dem. Den jag pratade om i det inlägget var markiplier, jag följer bara honom och jacksepticeye. Är inte ett jättefan och pga inte alla videor är textade förståeligt nog. Och de två har bland de största fanbaserna som ibland ställer upp och textar några hela videor. Annars är det ju den automatiska och det är inte alltid rätt ;)
Jodå dem vet jag om :D Ett tips är John Wolfe. Vet inte om han har folk som textar åt honom men han pratar tydligt och ganska långsamt så den automatiska fungerar oftast perfekt på hans videos. Kan bli fel på något ord i bland men inte jätte ofta och oftast fattar man ändå vad som menas.
Typ när han säger "be forewarned" blir det "before warned" och så är det det enda felet i texten på en timmes video :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
719
Senast: Svartkatt
·
Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
8 009
Senast: Enya
·
Katthälsa Är förstagångskattägare men är inte ny på djurmat sas, har haft hundar med känsliga magar och allergier så att läsa...
Svar
15
· Visningar
717
Senast: Krålus
·
Skola & Jobb Jag har ett nytt jobb på gång. Jag har fått ett muntligt erbjudande med fastställd lön som jag tackat ja till. Vi har kommit överens om...
2
Svar
21
· Visningar
1 170
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp