Vad gör vi? CVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag och barnet har bakat fudge brownies och småkakor med apelsinmarmelad (skulle vara hallongrottor men...)

Det lär ju inte vara minus på vågen på måndag även om jag inte ätit så mycket 🙄
Måste komma och få smaka dina bakverk snart ju:)
Själv är jag värdelös på att baka.
Förutom kolakakor
 
Inte jag heller!

Har två alternativ:

1. Lättstekt lax, smörstekt sparris med smörslungande små potatisar och hollandaise. Till det Yarden chardonnay.

2. Kycklinglårfileer i ugn med matlagningsgrädde, vitlök och parmesan. Till detta matig sallad med sugarsnaps och en bordeaux Chateau Quinsac 2014.
2
 
Begått en grov fadäs!
Får nog vänta på dom från släktens råd om jag får behålla namnet.
Mitt vin är slut!
Frågan är
gin
rom
virre
vodka

livet ger en svåra val
 
Jag fick rida "lektion" för en kompis idag, det är första gången på typ ett år. Kul! Det tyckte dock inte hästen, han tyckte att jag var en jobbig jävel. :angel:

Sen så har vi flyttat in sängen i sovrummet, det tog bara nästan fyra år. Och det är en hel del detaljer kvar. Vi är inte snabbast på att renovera. :laugh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
716
Senast: Svartkatt
·
Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
7 992
Senast: Enya
·
Katthälsa Är förstagångskattägare men är inte ny på djurmat sas, har haft hundar med känsliga magar och allergier så att läsa...
Svar
15
· Visningar
715
Senast: Krålus
·
Skola & Jobb Jag har ett nytt jobb på gång. Jag har fått ett muntligt erbjudande med fastställd lön som jag tackat ja till. Vi har kommit överens om...
2
Svar
21
· Visningar
1 170
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCII
  • Jämställt förhållande
  • Ford S-max

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Regntäcke till shettis?
  • Födda -21
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp