athena_arabians
Trådstartare
Städar och grejar runt i trädgården.
Katten imorse:
Katten imorse:
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du är inte ensamen. Har lite för mycket utgifter Men börjat amotera extre på billånet för att kunna minska mina utgifter i framtiden.Har lågkonjunkturs-ångest efter att ha betalat räkningar. Jag bävar inför framtiden.
Har du kraschat i trappan ??Puh gav upp måleriet för idag. Kanske kan bli klar imorgon om de är snabba på Karolinska med alla prover/röntgen/undersökningar imorgon bitti.
Jag ser helt sönderslagen ut efter kraschen i trappan. Min granne sa skämtsamt att han inte ville vistas ute med mig om jag inte hade typ heltäckande outfit Ansiktet ser dock ”typ” normalt ut
Vi klarar oss förmodligen bra då våra utgifter främst är nöjen, inte nytta. Behöver vi så kan vi dra åt svångremmen rätt rejält. Men jag kan inte låta bli att oroa mig för andra, som inte har lika stora marginaler..Du är inte ensamen. Har lite för mycket utgifter Men börjat amotera extre på billånet för att kunna minska mina utgifter i framtiden.
Förgiftad. Nä men kan vara så. Har själv lyckats tidigareSmällt i mig en hel chokladkaka. Nu mår jag illa.