Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bailando? Men den tvättar inte hjärnan. Stoppar bara dit en hopplös dänga med air av nittiotal (och för min del minnen om en skolavslutningsfest i ett grustag. Och för att försvara/förklara det så var det ett grustag med fantastiskt turkost vatten.). Den brukar för min del gå över inom några veckor, och jag har inga data om hur God Save the Queen står sig, så det kan vara ett dåligt byte.Om man har fått God Save The Queen på hjärnan då?
Vaknade sent ätit en smörgås och druckit te. Ska gå ut en promenad. Förövrigt haft världens knäppaste dröm inatt om VM vi som tittade var kollektivt tvungna att lösa ett datorspel av KingKong som var i mänskligt format. En flygmaskin var en blandning av Indiana och King Edward och på toppen av en skyskrapa stod Steve Guerdat som ett monster.:confused1::confused1: Nej fråga inte hur min hjärna fungerar:confused1::confused1::confused1::confused1: Om vi inte löste spelet så skulle lagen inte få några medaljer.
Har du tittat på japansk TV? det låter så.Vaknade sent ätit en smörgås och druckit te. Ska gå ut en promenad. Förövrigt haft världens knäppaste dröm inatt om VM vi som tittade var kollektivt tvungna att lösa ett datorspel av KingKong som var i mänskligt format. En flygmaskin var en blandning av Indiana och King Edward och på toppen av en skyskrapa stod Steve Guerdat som ett monster.:confused1::confused1: Nej fråga inte hur min hjärna fungerar:confused1::confused1::confused1::confused1: Om vi inte löste spelet så skulle lagen inte få några medaljer.
Har du tittat på japansk TV? det låter så.
Vaknade sent ätit en smörgås och druckit te. Ska gå ut en promenad. Förövrigt haft världens knäppaste dröm inatt om VM vi som tittade var kollektivt tvungna att lösa ett datorspel av KingKong som var i mänskligt format. En flygmaskin var en blandning av Indiana och King Edward och på toppen av en skyskrapa stod Steve Guerdat som ett monster.:confused1::confused1: Nej fråga inte hur min hjärna fungerar:confused1::confused1::confused1::confused1: Om vi inte löste spelet så skulle lagen inte få några medaljer.
Det har jag aldrig gjort.
Känner ni ens varann? 10:30Öhm gick ju bra att kliva upp tidigt! Vaknade nyss med ett ryck pga telefonen ringde. En kompis hade blivit orolig för hen hade skickat ett meddelande på Messenger vid 10.30 och trodde nu att jag dött pga noll aktivitet/svar
Låt en kvinna sova
Känner ni ens varann? 10:30
Gott!upptäckte att min kompis spelade ett spratt med mig.
smugit ner en gurka i min väska!