Jag glömmer inget, men så har jag tvångssyndrom och packlistor som är så noga att jag i princip vet en vecka innan vilja strumpor jag kommer packa med...
Yes ! En likasinnad!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag glömmer inget, men så har jag tvångssyndrom och packlistor som är så noga att jag i princip vet en vecka innan vilja strumpor jag kommer packa med...
äh sånt har jag redan planerat långt i för väg, till och med planerat in att tvätta så jag får med mig de kläderna jag vill ha osv.Ja exakt ^_^ då slipper man allt velande om man ska ha med den svarta t shirten eller den grå t shirten och tvingas ta det man valt och inte ha möjlighet att ändra sig!
Skit härligt . Sen så handlar jag i alla fall alltid på resan så då kan jag hitta lite finare kläder om man inte är nöjd med vad man har med sig .
- Vätskor. Efter att ha rest uteslutande med enbart handbagage de senaste fem-sex år, så har jag helt slutat ta med saker som schampo, solkräm etc. Även de få gånger jag har incheckat bagage...
Fick du plats med skor också? Jag tycker just skorna tar en enorm plats.Jag reser alltid med handbagage. Packar öhmm spontant Folk brukar dock bli förvånade över hur mkt jag faktiskt rymmer i väskan. När jag var i Israel tidigare i sommar så reste jag med endast en liten ryggsäck. I den fick jag med min systemkamera, kläder för 1 vecka, neccessär och lite annat smått och gott
Fick du plats med skor också? Jag tycker just skorna tar en enorm plats.
haha, kommer ihåg första gången jag skulle till USA.- Adress och ev. vägbeskrivning till dit jag ska bo.
Det var exakt vad som hände mig när jag åkte skulle bila genom the Lake District till Edinburgh - vet du hur lätt det är att få tag på ett kamerabatteri till min kamera på den rutten??? Det går...... INTE ALLS!!!Jag är expert på att ladda kamerabatteriet inför resan och sedan glömma att sätta i det i kameran igen .
Se, det är där mitt problem ligger! De ultimata skorna som passar till allt man har packat... Det låter lite som en dröm för mig!Nej inte skor, jag reste i ett par bekväma sandaler som passade till allt jag hade med mig
Denna väska hade jag som bagage!
Och jag har minst ett par bekväma resskor (loafers/ballerina/tygskor), joggingskor, strandtofflor och minst ett par pumps/högklackat. Det fyller typ en hel resväska.Alltså för 3-4 veckor i Grekland har jag med mig vandringsskor (som jag åker i), tevasandaler, två par flipflops och ett par finare sandaler att ha på kvällen. Där skulle @tornblomma s ryggsäck vara full
Jag har gympaskor/vandringskor, vandringskängor och eventuellt sandaler (som aldrig används)Alltså för 3-4 veckor i Grekland har jag med mig vandringsskor (som jag åker i), tevasandaler, två par flipflops och ett par finare sandaler att ha på kvällen. Där skulle @tornblomma s ryggsäck vara full