Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nja, fast den jämförelsen stämde inte riktigt överrens med vad basilika och jag menar..Klintan skrev:Mjo, men jag hade tyckt det var läskigare med en "anfallande" doberman än en "anfallande" papillon... Men det är väl fördomsfulla jag . Sorry...
vad är det för konstig hundras?ankans skrev:synd om terriern, men samtidigt bör man ju hålla avstånd.. åtminstonde koppel avstånd, om man inte vet, kan vara en söt chiuava nästa gång som hoppar på den
Daydream skrev:Absolut inte! Som hundägare har man strikt ansvar för vad hunden "hittar på". Ägaren ska ha den under uppsikt så att den inte vållar obehag.
J*kla stil, tursamt nog är inte min häst rädd för hundar så jag hade nog kunnat rida ner hunden!
ika77 skrev:Men det blir inte så stora rabalder om det hade varit en golden eller labbe som anses som " snälla barn-hundar" i övrigt..
Dobermann däremot.. Oj oj oj ! Värsta mördarhunden..
Det kan jag mycket väl skriva under på!tifo skrev:Jag kan ha fel, men min gissning är att hästen i fråga INTE har några fördomar mot dobermann eller andra raser; den blir skitskraj om det kommer en hyggligt stor jycke och skäller, oberoende av ras, färg och kön.